Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Dat roepen die droeftoeters al bij 30kg.Ik zie de koppen al: Enschede 2.0 voorkomen vangst 300 KG cat 1 haha
Moet je knap groot wonen, wil je 300kg cat 1 in je woonhuis kwijt kunnen.Ik zie de koppen al: Enschede 2.0 voorkomen vangst 300 KG cat 1 haha
Moet je knap groot wonen, wil je 300kg cat 1 in je woonhuis kwijt kunnen.
@dingodile kent ook zo'n F1 verzamelaar toch?Toevallig ken ik dr wel eentje
Wil niks met dat soort volk te maken hebben.@dingodile kent ook zo'n F1 verzamelaar toch?
Ik zie de toekomst van cat1 wel somber in.Nu het vuurwerk verbod er is denken mensen ook gelijk dat er niks meer is... als mensen je cat1 af zien steken met wat vonken en een fluitje dan staan ze gelijk op hun achterpoten met een telefoon in de hand... ik heb redelijk wat cat1 van Funke,en kan het gewoon niet testen.Net een mooie rustige parkeerplaats,omringt met bomen,wind zelfs richting het weiland..beetje afgelegen.. top plek dacht ik,tot ik een knister Fontaine van funke afstak.schreeuwt er serieus een man van 50 meter afstand die met zn hond de hoek om kwam naar me dat ik "gvd op moet tyfen"... hij kan alleen de rook maar gezien hebben.. overspannen mensen allemaal.
Maargoed,dit gedrag word steeds erger,en daarom denk ik dat wij ook de eerste zullen zijn die een cat1 verbod krijgen,Europees geregeld of niet... mark my words