Titanium Thunder

moontan

VWC lid
hardix_bezoek_006-border.jpg

Artikelnummer: 4212
Artikelnaam: Titanium Thunder
Netto Kruitgewicht: 100 gr.
Aantal Schoten: 16 Schots
Effectomschrijving: Colourful tail to very loud bang
Tijdsduur: volgt
Stijghoogte: +- 20 m.
Formaat: 12 cm hoog
Richtprijs 2008: 9.50
Richtprijs 2009: 8,95
Film 1: Demo Hardix 2007 (UB)
Film 2: Demo Hardix 2007 (VWC)

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Hardix Demo 2009. Je ziet hier 3 stuks.

Laatst bewerkt door een moderator:
1 product filmpje in de begin post geplaatst, het is een filmpje van de demo avond (2007). Het is filmpje is gefilmt door VWC, de andere film die al in de beginpost stond is gefilmt door UB. Nu staan er dus 2 filmpjes van de Qlimax in de begin post, zo kan je goed vergelijken en krijg je een goed beeld van deze cake.

Zeker een goed knalpotje voor de Nederlandse markt, de knallen waren duidelijk harder als de gemiddelde sier cake.
Voor 9.50 ook zeker geen miskoop.

Voor 9,50 is het een mooi potje met harde knal.
Maar om 12 uur lijkt hij me niet echt sterk overkomen ,voor mensen met een laag budget en toch een knalcake willen is dit wel een aanrader!
:rolleyes:

Je filmpje doet het niet ies prive ? :) Maar deze wel.

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Hardix Demo 2009. Je ziet hier 3 stuks. Adviesprijs 2009: €8,95

Erg goede cake. Goede knallen, goed tempo, en een lekkere prijs. Nu nog hopen dat ik deze in mijn collectie kan krijgen. :)

Dit jaar neem ik hem maar een keertje mee, altijd leuk voor overdag. Dit jaar is hij nog maar 8 euro, waar nog 20 procent personeelskorting afgaat, dus voor de prijs hoef ik het ook niet te laten.

Leuke knalcake, ik had hem de 31e rond 11 uur afgestoken. De knallen waren lekker hard en met een goede flits. Overdag is het beetje sier wat erin verwerkt zit ook niet storend, daar merk je namelijk haast niks van. Natuurlijk is de Silver Salute van Wolff harder, maar deze is leuk voor de afwisseling en daarnaast ook goedkoper.

dit jaar 4 van besteld :D goeie knalcake en ja de silver salute knal harder en heb die ook besteld maar voor de prijs hoef je t niet te laten goeie knalcake :)

Een leuk maar zeer gevaarlijk ding, had deze 2 keer. Beide vielen om door de kracht waarmee de schoten uit de hulzen komen, Dit jaar toch de potten even tussen bakstenen zetten

Ik heb dit jaar een vol karton (24 stuks) hiervan besteld. Ik vind het gewoon een geweldige knalcake. Heb er weer zin in!......

Back
Bovenaan