Titanium Thunder

Ik had dit jaar een vol karton van de Titanium Thunder, maar het viel me erg tegen vergeleken met vorige jaren. Het burst geluid was niet zoals ik gewend was van deze knalcake. Ik vond ze erg zwak! Ik weet niet hoe jullie meningen hierover zijn dit jaar. Ik heb even gechecked maar op alle cakes stond het jaartal 2010 die ik had, en zijn dus vers van de pers. Graag jullie meningen hierover.

Ik had dit jaar een vol karton van de Titanium Thunder, maar het viel me erg tegen vergeleken met vorige jaren. Het burst geluid was niet zoals ik gewend was van deze knalcake. Ik vond ze erg zwak! Ik weet niet hoe jullie meningen hierover zijn dit jaar. Ik heb even gechecked maar op alle cakes stond het jaartal 2010 die ik had, en zijn dus vers van de pers. Graag jullie meningen hierover.

Ok dat hoort niet zo te zijn natuurlijk. Ik ga hem gelijk onderzoeken en proberen te achterhalen wat er mee aan de hand is.

Bedankt voor de reactie....

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Je kan zien dat het dit jaar eerder een siercake bedroeg. Als je deze in de avond afsteekt is dat zeker niet erg. Maar zo overdag heb je er niet veel aan :p

iemand nog nieuws over deze cake? Kan hem niet op de hardix site meer vinden in het nieuwe assortiment. is ie weg?

Enkele dealers hebben nog restanten staan van de Titanium Thunder, maar hij is vervangen door twee nieuwe toppers.....

De Dutch Thunder en de Thunderstruck.......

Dat is wel een leuk prijsje voor een 16-shots knalcake! Hoop dat ik ze ook nog voor die prijs kan krijgen!

Ik had er dit jaar twee van maar de effecten zijn heel groot en op het filmpje zit er vrijwel geen effect aan
hij koste maar €6.50 per stuk

Back
Bovenaan