Titanium Thunder Fountain

Ik ben erg benieuwd, heb dit jaar toevallig de Funke’s voor het eerst en ook een doosje van deze. Natuurlijk is 18 versus 80 gram een aanzienlijk verschil, maar deze zijn met €1 per stuk dan ook een derde van de prijs. Kijken in hoeverre ze kunnen meekomen ;)

Ze zien er precies uit als cat. 1 fonteinen, dus wellicht ook leuk voor door het jaar heen.

Met ti krijg je leuk wolkje, erg bijzonder veel knetter zitten er nou ook weer niet in, klopt wel qua kruit en prijs. Funkes gaan langer, constanter en hárder, maar ook compacter want geen gerichte ti fonteinen hè, dat wolkje maakt dit product zo leuk

Heb toch nog mijn laatste geld uitgegeven en hier tien pakken van gekocht voor die 4 tientjes. Sommige gaan echt gigantisch, niet meer normaal. Voor mij toch het product van het jaar qua prijs en kwaliteit verhouding. Echte aanrader!

Voor euro per stuk zeker leuk gekrakeel maar kwalitatief niet fantastisch; elk exemplaar stotterde, geen constant branden. Magoe, kniesoor voor dat geld, leuk lawaaispul!

Vond het prima stookvoer voor het geld. Haperde inderdaad af en toe, maar alsnog prima spul voor tussendoor.

Vermakelijke kleine fonteintjes! Aantal haperde wel wat inderdaad. Deze 2 deden het toevallig wel lekker zonder gestotter.

Ontzettend van genoten afgelopen jaarwisseling. Had deze al een geruime tijd geleden besteld, nog voordat er testfilmpjes van online verschenen en dat is absoluut een goede keuze geweest. Af en toe inderdaad een hapering, maar voor het geld echt meer dan goed. Erg leuk spul voor tussendoor, maar zeker ook om rond 18:00 uur mee te beginnen. Als de shops later dit jaar weer open gaan, dan zal ik hier zeker weer een paar doosjes van bestellen.

Back
Bovenaan