Titanium Star Ass.

110 euro voor zoiets heb ik er nou niet echt voor over. Liever dan een paar losse cakes voor hetzelfde geld, das ook meestal beter.

Mooie mening zonder je het product uberhaubt live gezien hebt? :rolleyes:

wacht eerst af tot je een product film ziet en dan oordelen.
aan de hand van uiterlijk kan je nooit een product inhoud beoordelen...

Mooie mening zonder je het product uberhaubt live gezien hebt? :rolleyes:

wacht eerst af tot je een product film ziet en dan oordelen.
aan de hand van uiterlijk kan je nooit een product inhoud beoordelen...

Het ziet er uit als het silver star ass. Dat vond ik ook al niet goed voor dat geld, dus hier moet wel heel veel aan veranderd zijn wil ik het 110 euro waar vinden. Nu begrepen waarom ik dit al zeg?

tja ik moet zeggen 2 fontijnen, 6 pijlen en 6 cakes vind ik niet echt duur voor €109,- Ben benieuwd naar beeldmateriaal. Heb de afgelopen jaren best wel wat producten gehad van proline en was daar toch altijd wel te spreken over.

Het ziet er uit als het silver star ass. Dat vond ik ook al niet goed voor dat geld, dus hier moet wel heel veel aan veranderd zijn wil ik het 110 euro waar vinden. Nu begrepen waarom ik dit al zeg?

Het kan er wel als silver star uit zien maar wie weet is het totaal ander pakket? :wink:

Ik denk dat deze discussie door kan blijven gaan en dat we een beetje afdwalen, we kunnen beter wachten op filmbeelden en dan opnieuw oordelen. :wink:

K zie weinig vergelijking tussen het silver star en titanium star ass. stel dat dit allemaal 200+ cakes zijn dan lijkt t mij niet duur. en ma hopen op mooie effecten. zo lang dat nog niet bekend is ga k niet zeggen of k dit pakket goed of slecht en of de prijs goed is. ma nogmaals zo op t eerste gezicht vind k het er als een nette en leuke pakket uitzien.

En inderdaad er staat weinig info bij, maar je kunt t ook zo zien dat ze ons zo snel mogelijk willen laten weten dat er nieuwe producten komen en daarom ieder beetje info wat er is online op deze site zetten, en dat kan k alleen maar waarderen, want zo zien wij dat er nieuwe producten aankomen En dat ze niet stil zitten bij gbv.

Laatst bewerkt:
K zie weinig vergelijking tussen het silver star en titanium star ass. stel dat dit allemaal 200+ cakes zijn dan lijkt t mij niet duur. en ma hopen op mooie effecten. zo lang dat nog niet bekend is ga k niet zeggen of k dit pakket goed of slecht en of de prijs goed is. ma nogmaals zo op t eerste gezicht vind k het er als een nette en leuke pakket uitzien.

En inderdaad er staat weinig info bij, maar je kunt t ook zo zien dat ze ons zo snel mogelijk willen laten weten dat er nieuwe producten komen en daarom ieder beetje info wat er is online op deze site zetten, en dat kan k alleen maar waarderen, want zo zien wij dat er nieuwe producten aankomen En dat ze niet stil zitten bij gbv.

Sjees, heb je een vertaling voor me in goed Nederlands?:p

Het pakket ziet er opzich wel strak uit. Maar zoals (helaas) wel vaker is gebleken, kunnen de effecten erg tegen vallen. Tot nu toe geen hoge verwachtingen van.
We wachten rustig af op de filmpjes.:wink:

Sjees, heb je een vertaling voor me in goed Nederlands?:p

Het pakket ziet er opzich wel strak uit. Maar zoals (helaas) wel vaker is gebleken, kunnen de effecten erg tegen vallen. Tot nu toe geen hoge verwachtingen van.
We wachten rustig af op de filmpjes.:wink:

Als er filmpjes van komen anders word het jaartje wachten tot iemand er zelf filmpje van heeft. en inderdaad afwachten maar.

Fonteinen zijn wel leuk. Jammer dat de potten een beetje vaag zijn, ziet er aan de ene kant wel aardig uit, aan de andere kant een beetje simpel. De pijlen zien er echt zwaar slecht uit. Vind het twijfelachtig of het 109 euro waard is.

Om eerlijk te zijn had ik er ook meer van verwacht. Het is altijd de vraag of het optimaal gefilmd is, maar daar zie ik geen rare dingen bij gebeuren. Ik ben eigenlijk wel een beetje teleurgesteld... :cry:

haha die pijlen! die kunnen echt niet slechter voor dit pakket. Beter doen ze 6 baby fluitpijltjes bij dit pakket, in plaats van deze pijlen. voor de rest stelt het nou ook niet echt veel voor. 109 euro is in ieder geval te veel vind ik

Als ik op het filmpje af ga is het inderdaad die 110 euro niet waard. Leuke fonteintjes, maar die vind je natuurlijk ook terug in het meterpakket of iets dergelijks. De effecten van de potten vind ik wat slordig en rommelig. En de pijlen... laten we het daar maar niet over hebben.

Ik was benieuwd naar dit pakket maar nu ik weer zo'n filmpje tegenkom zal ik dit pakket wel overslaan.

Typisch GBV weer. Pakketten afsteken en filmen doen ze eindelijk, maar alle producten uit een pakket, één voor één filmen, ho maar.

Wat heeft de consument nou aan een filmpje waar alles uit een GBV assortiment tegelijkertijd de lucht in gaat? Dan kan je net zo goed niet filmen naar mijn mening.

PS: Beste Vuurwerkbieb, dit is geen kritiek naar jou toe, slechts aan de organisatoren van deze demo-show.

Back
Bovenaan