VWLWinterswijk
VWC lid
Bij vuurwerkland Winterswijk €160 met nu 10% extra korting als je de code VWC10 gebruikt tot aankomende zondag.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Is er inmiddels al een passender filmpje?Artikelnummer: 6964
Artikelnaam: Titanic Blitz
Bruto Gewicht: 12,36 kg
Netto Kruitgewicht: 1801 gram
Aantal Schoten: 136 schoten
Effectomschrijving: ...
Tube diameter: 25 mm
Kartoninhoud: 1/1
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Adviesprijs: €199,95
Bekijk bijlage 1810076
Let op; in deze video gaat cake 4 (finale) tegelijk met cake 1 (start). De Waaier salvo's die je ziet, horen eigenlijk als afsluiter te dienen.
We zijn in afwachting van een passender filmpje
Is er inmiddels al een passender filmpje?
Mooie bak maar het tempo is vreemd en er ontbreekt een finale. Als je hem bij het reservelont zou aansteken zou het logischer zijn!
Bekijk bijlage 1824794
Dat trage doorlonten viel idd bij veel Wolff producten wel op , maar in zijn algemeenheid bij veel importeurs hoor als je het mij vraagt.Op zich prima box. Zou hem niet nog is aanschaffen. Alle boxen van wolff waren traag doorgelont, veel en lange pauzes tussendoor.
Deel met de tails was inderdaad het mooist!
Ja, jammer is dat. Haalt toch een beetje dat wauw effect eruit. Bij de wolff producten viel me dat toch het meeste op.Dat trage doorlonten viel idd bij veel Wolff producten wel op , maar in zijn algemeenheid bij veel importeurs hoor als je het mij vraagt.