Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ik ben opzoek naar een nieuwe digitale foto camera!
Budget: max €150
Ik zoek een goede compact camera voor allround fotografie, gewoon een collectie foto.
Een must wat er op moet zitten: Een goede zelf ontspanner voor het maken van vis foto's!!
Ik ben opzoek naar een nieuwe digitale foto camera!
Budget: max €150
Ik zoek een goede compact camera voor allround fotografie, gewoon een collectie foto.
Een must wat er op moet zitten: Een goede zelf ontspanner voor het maken van vis foto's!!
Zelf heb ik nu bijna 2 jaar de Canon EOS 550D incl. 18-55mm lens.. de camera bevalt prima maar voor mijn idee ben ik wel toe aan een stapje hoger!
Ik ben nu dus aan het kijken voor de Canon EOS 60D incl. 18-135mm lens.. iemand die ervaring heeft met één van deze producten of een combinatie daarvan?
Zelf heb ik nu bijna 2 jaar de Canon EOS 550D incl. 18-55mm lens.. de camera bevalt prima maar voor mijn idee ben ik wel toe aan een stapje hoger!
Ik ben nu dus aan het kijken voor de Canon EOS 60D incl. 18-135mm lens.. iemand die ervaring heeft met één van deze producten of een combinatie daarvan?
Beter ga ik nu kijken voor een nieuwe sigma of tamron lens.. Als iemand hier dan nog mooie suggesties in heeft hoor ik dat graag
Beter ga ik nu kijken voor een nieuwe sigma of tamron lens.. Als iemand hier dan nog mooie suggesties in heeft hoor ik dat graag
Pyroboy, wat je wilt gaan kopen hangt helemaal van je budget af en wat je er mee wilt gaan fotograferen. Wil je een lichtsterke lens, dan moet je meer euro's neerleggen, wil je een lens die allen een beetje kan, een beetje zoom en een beetje groothoek. Of ga je voor een specifieke zoom- of groothoek.
Ik denk wel dat je een juiste keuze maakt om niet van een 550D naar een 60D te gaan. Ik vind het altijd verstandiger om meer te investeren in lenzen dan in een body.
Zelf heb ik een 50D met een Sigma 17-70 en een Canon 70-200L. Met deze lenzen heb ik een breed bereik.
Succes met je keuze, laat even weten wat het geworden is.
een groothoek die niet vertekend is erg lastig, en daarvoor zal je aardig in de buidel moeten tasten...
en hoevaak sta je bij een NL show nou te dicht op het vuurwerk?
er zijn wel 18-200+ lenzen alleen daarvan lever je over het algemeen op kwaliteit in dan dat je er werkelijk op vooruit gaat. Je zou het beste inderdaad voor 2 of 3 kunnen gaan. een leuke groothoek (samyang 14mm?) een "walk around" en een (tele)zoom