Ik steek zelf van wal met de volgende vraag:
Ik wil veel goud verwerken in een show, liefst met brocade's, willows, met lange duur, 500 grammers.
Welke cake,s komen hier zo al voor in aanmerking?
Ik ben zelf ook zo veel mogelijk naar brocade, camuro's of andere gouden effecten op zoek voor in de show.
Tot nu toe staan Sniper, Temple of Stone (Dynasty), Blockbuster (Sensations), Titania (New Spirit), Sunrise (Bonfireworks), Kamuro Sky (Crown), 7 Steps (Hardix), Kickstarter (Pyroshopper), Temptation, Gorgeous, Treasure Island, Wodka Blue( Bonfireworks), Golden Glory (Pro-Line), Fourty Stars (Black Smith), Camuro King (Lesli), Golden Temple (Herlat), Metal Explosion en Dragon Flower (Royal Fireworks), Fantasy (Katan/China label) genoteerd.
Naar aanleiding van berichten op het forum ben ik ook benieuwd geworden naar: Coyote (Diamond Professional), Camuro Finale & Brocade Finale (Cafferata Showtime), de nieuwe Original (inclusief FPM) cakes (Original/Zena).
Als iemand nog andere aanraders van potten met gouden effecten weet hoor ik het graag, want ben op zoek naar de ultieme gouden voorfinale!