Time Rain Box [Compound] [Uitloop 2019]

Mwa 20 procent minder had ik geaccepteerd, een aantal dozen voldoen aan me verwachting maar ik had wel ff beter verwacht omdat we gister ook samplea hebben gezien.

Zou het enigszins kunnen dat het "nog niet helemaal tevreden Bauhinia effect" heeft geleid tot deze box?

Of zal het zijn dat het bauhinia effect meer op timerain coco is gaan lijken?
Nee gekkigheid, maar dit effect is gewoon timerain coco dus de naam van de box zit iig goed:)

Ik vind dit op film echt een fantastische box zeg! Tempo had wat mij betreft iets anders gekund (continu het tempo van de laatste box en niet die salvo's), maar als de effecten op 80-90% hiervan zitten is dit echt een fantastisch ding!

Ik vind dit op film echt een fantastische box zeg! Tempo had wat mij betreft iets anders gekund (continu het tempo van de laatste box en niet die salvo's), maar als de effecten op 80-90% hiervan zitten is dit echt een fantastisch ding!

Ik vind die salvo's hem juist die boost geven en de laatste box knapt het in mijn ogen juist weer af. Wat mij betreft hadden ze die laatste cake ook in salvo's laten schieten, of in een all at one.

1 van de lichtpuntjes op de demo inderdaad. Wel wat eentonig voor mijn smaak

Dat vertrouwen ben ik sinds vorig jaar wel verloren in de importeurs, zeker ook door wolff die vorig jaar te mooi spul presenteerde als de jackhammer en het in realiteit ff een stuk minder dik was uiteindelijk.

Die cake op de demo ziet er echt fantastisch uit hierboven hoor, als ze dit weten te fixen petje af maar eerst productie zien dan geloven. ;-)

Back
Bovenaan