Tilburg , 31-07-2011

Ik had er na het zien van de film meer van verwacht, veel tails... maar al met al een leuke show die goed is geschoten is door Katan!

Ik vond het ook een leuke show, dit had ik helemaal niet verwacht eis ook een beetje mijn type show met die tails en effecten. Was wat aan de korte kant maar dat lijkt meestal als snel.
De heren van katan hebben iig hun best gedaan en een leuke show neergezet.

nou nou!
Prima expiriment!
Erg netjes en leuk uitgevoerd!
Zeer mooie poging van katan zo als meerdere hier zeggen!
Mooie Filmpjes heren!
Tnx voor het delen.
Zo was ik er tog nog even bij:p(in gedachten)

Leuke show die laat zien dat jullie het toch wel kunnen. Enige wat ik jammer vind is het grote gebruik van tails en mines ? Mocht je geen shells oid gebruiken ? Want had het dan afentoe afgewisseld met wat shells.

Al met al netjes geschoten ga zo door :)

Laatst bewerkt:
WHaaaaaa!!! Lekker katan!
Ik had me bedacht dat ik volgend jaar met de 4daagse mee loop, kan ik mooi zingen kaataaan kaaataaan die kan er wat van.
Haha nee klasse mannen, ga door op deze weg !!! Eindelijk een show met plezier van begin tot eind gezien.
Ps: namens mn vrouwke, de ti tanic song was subliem

Je kan ook gewoon op tijd aanwezig zijn.
Is niet de eerste keer dat een willekeurige show eerder of later begint en zal ook niet de laatste keer zijn.

Ik WAS op tijd aanwezig. Als hier staat dat de show om half 11 a 11 uur begint dan neem ik aan dat het begin ergens daartussen ligt en niet ervoor! :mad: Ik vind dit echt belachelijk. Ik hoef ook de filmpjes niet meer te zien zo.

Ik zag trouwens dat veel meer mensen de boel misten. Er was een enorme toestroom aan mensen richting de piushaven waar ik in meeliep (toen dacht ik dus nog dat het nog goed ging) en die mensen kwamen ook allemaal te laat.

Het spijt me Dinkydau, we kregen ineens te horen dat het eerder moest.
Om de pijn te verzachten heb ik wel een mooi filmpje gevonden:
movie

Groet,
Mike
Bedankt, ik accepteer het.

Mooie show gezien, dit had ik totaal niet verwacht. Na vakantie meteen doorgereden naar de piushaven maar het was zeker de moeite waard.
Het was niet de heftigste, ook niet de langste maar wel de mooiste show in tijden in tilburg na de kermis.
Salutes waren inderdaad lekker.
Als ik niet op vakantie was geweest was ik ook zeker nog meegegaan met het groepje dat van te voren was geweest, als jullie dat goed hadden gevonden natuurlijk :p.

PS. Er kwamen inderdaad veel mensen later pas kijken, waardoor er ook veel mensen bleven staan na de show en er meerdere signalen moesten worden gegeven dat het afgelopen was.
Het was wel drukker aan de kant waar ik altijd sta dan normaal!

Goed werk katan!

Sluit ik me volledig bij aan, zeer nette film!
Heb nu alle films eens bekeken, ik stond zelf aan de zijkant dus erg gaaf om het showtje nu ook te zien vanaf de voorkant. Ziet er echt goed uit, en ja, dit was zeker wel het beste showtje in vergelijking met voorgaande jaren. Respekt voor Katan, ze proberen er iets van te maken en dat is best een pluim waard.
Laten we hopen dat deze stijgende lijn zich zal voortzetten de komende jaren, de kermis, de lokatie, en de Tilburgers verdienen dit!

Laatst bewerkt:
Ik heb hier een leuke show gezien met een finale die stond. Ik vond het nummer van titanic niet zo passen in de show. Leuk avondje geweest.

movie

ThunderBoy, je staat er mooi op in de film met camera en al (links onderin beeld) :p

Het verbaast me dat je mij niet hoort op de film zeg!
heb toch best veel tegen je aan staan praten:p haha

we stonden ook wel naast sukkel zeg, met 3 blikken bier in 1 hand, lekkere dikke buik, beetje staan ***len over hoe ze dit hebben gedaan, en wat er allemaal wel niet beter kon..pfff

Back
Bovenaan