Tilburg , 31-07-2011

Deze show ga ik denk ik ook bezoeken. Vandaag was ik al op de kermis, echt vette attractie die mission space!

Ben erg benieuwd wat het gaat worden vanavond, heb er nu al zin in:D

Tot vanaaf,

ps.
Katan maak er een spetterende show van en zorg dat dit jaar de Finale wel helemaal afgaat he!!:D:wink:

Erg leuk showtje gezien, vrij kort maar wat klonken die salutes lekker:p
Met de films komt het wel goed, heb naast de pyromaniac gestaan en we hebben beide lekker staan filmen.

Voor nu zeg ik welterusten, mijn film volgt z.s.m.
:wink:

Laatst bewerkt:
@ Stefantvs ophalen ja... beetje erg omrijden voor mij hé :p hahaha :p

Was leuk kort en krachtig showtje, die salutes die geschoten werden man wat klonken die daar heerlijk luid zeg! i'm lovin'it!

Was gezellig met damian(us), thunderboy & Leslifan, Vinnie kwam voor de show ook even kort.

dus ja kortom was leuke avond :)

Het lukt mij nooit om gelijk te gaan maffen als ik terug kom van een showtje, dus hier is alvast mijn film van de Tilburgse Kermis 2011, veel kijkplezier:wink:

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

mm, Meer dan aardige poging van Katan! Ga zo door op deze weg, dan wordt het nog eens wat met Katan!

Thunderboy, stond je van de zijkant te filmen?
Heb mijn mening in positieve zin moeten bijstellen na het zien van de film van Vinnie.

Celine Dion - My heart will go on, is een ongelukkige keuze die ik niet zo snap, maar de rest van de muziek kun je aardig op los met single-shotjes en potten.

Goed dat Katan zich hieraan durft te wagen in ieder geval. Het niveau van b.v. een Azuma of Hayo halen ze nog niet (gezien iets teveel cakes waar het eigenlijk niet kan/moet), maar blijven oefenen is hier het credo.
Ik heb genoten van de film in elk geval, en aangezien de film meestal minder zegt dan live, was dit gewoon een goede show.

Laatst bewerkt:
Datum: 31-07-2011
Tijd: 22:30/23.00
Wie: Katan Vuurwerk
Wat: Vuurwerk op muziek
Waarom: Kermis

Door jou heb ik vrijwel de hele show, behalve de finale, gemist! :angry: De show begon helemaal niet om 22:30, toen was al zowat afgelopen!

Het spijt me Dinkydau, we kregen ineens te horen dat het eerder moest.
Om de pijn te verzachten heb ik wel een mooi filmpje gevonden:
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Groet,
Mike

Laatst bewerkt door een moderator:
Je kan ook gewoon op tijd aanwezig zijn.
Is niet de eerste keer dat een willekeurige show eerder of later begint en zal ook niet de laatste keer zijn.

Ik heb gister een hele leuke show van Katan gezien.
Dit had ik totaal niet van hun verwacht.
katan heeft mij zojuist verrast.
moeten ze vaker doen.
en inderdaad wat waren die salutes hard.

Mijn film komt iets later. ik heb aan de voorkant van het vuurwerk gestaan en heb daar alles gefilmt.

Back
Bovenaan