Tiger

Koala

VWC lid
Artikelnummer: DC805
Artikelnaam: Tiger
Bruto Gewicht: ... kg
Netto Kruitgewicht: 495 gram
Aantal Schoten: 80 schoten
Effectomschrijving: Deze jongen heeft zijn tanden extra scherp geslepen. 80 schoten grote gouden effecten met rode en zilveren blink effecten.
Tube diameter: 19mm
Kartoninhoud: 6/1
Tijdsduur: 25 sec
Stijghoogte: ...
Adviesprijs: € ...
O.a. te koop bij: [B]www.vuurwerkbestelling.nl[/B]

20200827_203230[1].jpg


Wij danken Vulcan Europe voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Startpost aangevuld

Artikelnummer: DC805
Artikelnaam: Tiger
Bruto Gewicht: ... kg
Netto Kruitgewicht: 495 gram
Aantal Schoten: 80 schoten
Effectomschrijving: Deze jongen heeft zijn tanden extra scherp geslepen. 80 schoten grote gouden effecten met rode en zilveren blink effecten.
Tube diameter: 19mm
Kartoninhoud: 6/1
Tijdsduur: 25 sec
Stijghoogte: ...
Adviesprijs: € ...
O.a. te koop bij: [B]www.vuurwerkbestelling.nl[/B]

20200827_203230[1].jpg


Wij danken Vulcan Europe voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.
 
Leuk hoor! Deze is zojuist op het lijstje gezet. Per 2 super breed. Groter kaliber W shape compound erachter en genieten maar.
 
Wat een geweldig bakje voor het kaliber! Ik ben erg benieuwd hoe dit presteert. Dit vind ik tenminste weer eens origineel op onze markt, maar dat zijn we wel gewend van Vulcan Europe :) Ze komen dit jaar met allemaal originele producten.
 
Hele gave cake hoor, lekker agressief geschoten ook. Snap alleen het groen rond de 8 seconden niet, lijkt of het enkel rechts is en links niet, of komt zo bij bij over.
 
Leuke bak, laatste stukje van de Adrenaline! Heeft ook wel wat weg van de waaier in Compound X (waar de Adrenaline ook wel wat van weg heeft). Ben benieuwd wat het moet gaan kosten, de Compound X was in de freakactie best betaalbaar, dus ik verwacht dat deze dat ook is!
 
500 gram, 80 shots, 19mm, die wil ik eerst even in de straat zien bij iemand. Ben benieuwd naar de prijs :rolleyes:
 
Heerlijk cake dit. Lekker agressief qua tempo en mooie effecten. Voor een leuke prijs wil ik die paar seconden wel in de straat hebben staan.
 
Mijn mening na vorig jaar is nog niet veranderd. Maakt niet heel veel indruk. Ook niet als hij een kwartslag gedraaid staat.. :rolleyes:

 
Back
Bovenaan