Tiger

Mattenfreak

Administrator
Forumleiding
DC082.jpg

Artikelnummer: DC82
Artikelnaam: Tiger
Aantal Schoten: 42
Effectomschrijving: 42 schots cake die in V-vorm diverse luchteffecten in zilver en goud met een cracklingeffect of knal de lucht in schiet, met in de lucht op diverse plaatsen gelijktijdige uitbarstingen.
Richtprijs: €35,-
Film: Diamond-Collection.eu
O.a. te koop bij: VuurwerkBestelling.nl

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Wij danken J.N. Schuurmans voor deze informatie.

Laatst bewerkt door een moderator:
Vind dit nou echt een slechte cake. De prijs is op zich wel leuk natuurlijk, maar de effecten vallen mij stevig tegen.
De tails zijn prima, erg mooi, maar toch is het wat simpel naar mijn mening. Daarbij zijn de effecten in fan-shape zo snel weg dat je niet eens de tijd hebt om even door de lucht te kijken naar alle boeketten.

Mager effect dus, ik zal deze zeker laten staan voor die prijs.

25 euro zou betere prijs voor dit ding zijn.
Al zou deze cake 25 euro kosten, dan zou ik hem nog niet aanschaffen. Weinig vernieuwends vergeleken met andere fan shaped cakes.

edit in december : volgens mij is deze uit de collectie gehaalt door schuurmans , want ik ben bij 2 dealers geweest die de hele collectie van schuurmans hebben , alleen staat deze er niet tussen :cry: , jammer want ik vond dit de enige cake van diamond met 'n fatsoenlijke prijs/kwaliteits verhouding .

Laatst bewerkt:
vind deze persoonlijk zeer slecht geen tempo en een paar gewone effecten.
maar je krijgt deze dit jaar bij intratuin gratis bij een bestelling tussen de 150-200 euro

Back
Bovenaan