Tiger Claw

Mattenfreak

Administrator
Forumleiding
Artikelnummer: BS2540
Artikelnaam: Tiger Claw
Netto Kruitgewicht: 500 gram
Aantal Schoten: 35
Effectomschrijving: Rood,groen en blauwe staarten tot geel, rood, paars en gouden glitter.
Afmetingen: n.n.b.
Stijghoogte: n.n.b.
Richtprijs: 45,00
Verpakkingseenheid: n.n.b.

Demo 2011:
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

bs2540_tiger_claw2.jpg

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Wij danken Hardix Vuurwerk voor deze informatie.

Laatst bewerkt door een moderator:
Tiger Claw 36 shots , 500 gram.
Rood,groen en blauwe staarten tot geel, rood, paars en gouden glitter.

Wat me wel opvalt is dat 3/5 nieuwe producten de kleuren rood, groen en blauw bevatten, namelijk de Blade, Firefighter en dus ook deze, de Tiger Claw.

Ben benieuwd hoe ze op film van elkaar verschillen.

Wat me wel opvalt is dat 3/5 nieuwe producten de kleuren rood, groen en blauw bevatten, namelijk de Blade, Firefighter en dus ook deze, de Tiger Claw.

Ben benieuwd hoe ze op film van elkaar verschillen.

Niet zo raar, rood groen en blauw zijn nou eenmaal de meest gebruikte kleuren in vuurwerk (op goud na)

En toch verschilt vuurwerk altijd van elkaar want ja, met rood kan je een peony een palm een mine een dahlia ... ....... ga zo maar door:)

Niet zo raar, rood groen en blauw zijn nou eenmaal de meest gebruikte kleuren in vuurwerk (op goud na)

En toch verschilt vuurwerk altijd van elkaar want ja, met rood kan je een peony een palm een mine een dahlia ... ....... ga zo maar door:)

Ja maar onderscheid de producten dan, niet alle 3 de kleuren in elk product.

Ik ben het met je eens dat veel kleuren vaak gebruikt worden, alleen bij de aankoop van de nieuwe producten van Black Smith heb je toch bijna in elk product die 3 'basis-kleuren' zitten, zo heb je weinig afwisseling.

Maar ik zal even afwachten op beelden voordat ik verder conclusief trek.

Standaarden kleuren of niet, glitters doen het altijd goed bij mij. Wanneer de uitwerking ervan ook naar wens is lijkt mij dit een aardige w-shape voor hopelijk een schappelijke prijs. Zeker in combinatie met de staarten in afwijkende kleuren. (op het terugkomende rood na)

Credits voor het label. Ziet er lekker "chinees" uit.

Prijs toegevoegd aan de startpost en film zal z.s.m. worden toegevoegd. Een erg mooie waaier met harde burst.

Die spinners lopen lekker. Vind uiteindelijk de kleuren van de boeketten niet echt mijn ding, maar die spinners zijn wel erg lekker.
gretezz

:shocked::shocked:

Geweldig ding. Erg origineel qua opzet en super uitgewerkt! Heerlijk geluid ook als hij weer een aantal schoten lost.

Yannick je hebt een mooie naam bedacht voor een nog mooiere cake :D

Ik vind het concept geweldig en de kleuren mooi maar ik had daar toch een variatie in gezien. Nog één andere kleurencombi.

leuke cake
vindt het toch weer jammer dat ze per 2 geschoten worden
[bij alle cakes trouwens]
hebben cakes als dit denk ik niet nodig

Mooie W-shape, leuke combinatie en die spinners maken hem echt af tot een cake die bij mij op de wishlist komt, heerlijk!

leuke cake
vindt het toch weer jammer dat ze per 2 geschoten worden
[bij alle cakes trouwens]
hebben cakes als dit denk ik niet nodig

Ik heb Roderick al het advies meegegeven de cakes per stuk te schieten op een volgende demo.

Over deze cake: Deze moet ik gewoon hebben, super mooie bak, prachtige effecten.

Back
Bovenaan