Waarom zo n instabiel bompakket naar de ah brengen terwijl de inhoud bekend is.?
instabiel bompakket?
hoezo is het instabiel dan....?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Waarom zo n instabiel bompakket naar de ah brengen terwijl de inhoud bekend is.?
instabiel bompakket?
hoezo is het instabiel dan....?
Nou Toe maar wat een buit. Ze zouden beter achter de echte grote handelaren aangaan dit zet toch geen zoden aan de dijk? 3 pakjes p2000, 3 pakjes txp0100, 2 pakjes fp3 small, 1 pakje p1000, 1 pakje horror mix en dan 2x cobra 8 , waarde €100 ? Dat de politie op kwam dagen is volgens mij duurder.
Bekijk bijlage 40433
Nou ik vind het toch behoorlijk vreemd dat ze bij voorbaat al wisten dat dit bij de albert heijn afgehaald zou worden. Ik bedoel dat het vreemd is dat ze deze zending waarschijnlijk al in het sorteercentrum hebben onderschept maar toch koste wat kost de dader willen achterhalen en het met de postkoets meesturen! Blijkbaar toch niet helemaal zo levensgevaarlijk als ze willen laten overkomen nietwaar? Of hebben ze nu toch echt een leven op het spel gezet door de onwetende postbezorger het te laten bezorgen? Vreemd dit... heel vreemd
Nou, nou, was jij er zelf zo laat bij dan? Op die leeftijd stookten we strijkers vanaf oktober. Gelukkig werd daar toen niet zo spastisch over gedaan.Maar deze twee gaan echt niet wachten tot de 31e dec.
Dit soort gastjes zijn mede oorzaak van de klachten die men heeft over het feit dat er 2 maanden van te voren al gestookt word , 13 en 14 jaar oud!
Sarcasme zonder emoticons is moeilijk te herkennen op een forum. Maar ik denk dat Matti dit juist veilig vuurwerk vind en de vangst dus niet zo bijzonder en zeker niet nieuwswaardig. Maar dat is slechts een gokje van mijn kant.
Minder vreemd dan als volwassenen er mee rondlopenWel vreemd dat 13 en 14 jarige met deze rotzooi rondlopen!
Als je wilt kan ik de AH wel even bellen om te vragen hoe ze er achter zijn gekomen?
Wel vreemd dat 13 en 14 jarige met deze rotzooi rondlopen!
Op die leeftijd, middelbare school leeftijd, kon ik dit soort dingen ook vrijelijk kopen. Werd op school gewoon verhandeld.
Als kind heb je een verrassend groot netwerk. En tegenwoordig heeft iedere 10 jarige een betaalrekening waaraan standaard iDeal gekoppeld is![]()
Op die leeftijd, middelbare school leeftijd, kon ik dit soort dingen ook vrijelijk kopen. Werd op school gewoon verhandeld.
Als kind heb je een verrassend groot netwerk. En tegenwoordig heeft iedere 10 jarige een betaalrekening waaraan standaard iDeal gekoppeld is![]()
Ik weet het, ik ben zelf vroeger ook geen heilig boontje geweest. Maar vroeger toen ik 14 was, was de zwaarste knal een strijker. Tegenwoordig gaat het vele malen harder, Maar als ouders zijnde zit je óók te slapen. Mijn kinderen zijn ongeveer van dezelfde leeftijd. Dat betekent dat ik hun vuurwerk koop en het samen met hun afsteekt, zoals ik dat vroeger met mijn vader of opa deed. Veel ouders weten niet eens wat hun zoon of dochter afsteekt, omdat ze er geen verstand van hebben.
Maar als ouders zijnde zit je óók te slapen.