Tiel 11-06-2011

Heerlijk showtje gezellig met stefantvs en de knaller geweest leuke opbouw en vooral leuk dat er vuurpijlen gebbruikt werden !! Ook leuke effecten gezien!

Erg mooi showtje. Lekkere knallen mooie effecten. Het tempo werd steeds beter richting het eind. Ook mooie goude effecten en ook lekker gebruik van de zinkjes. En niet te vergeten de salutes. Kortom eem geslaagde show.

Laatst bewerkt:
1.gif

2.gif

3.gif

4.gif

5.gif

6.gif

Hier een filmpje van de show gister!

edit is niet de goede, maar 2 minuten ervan... ik zal vanmiddag de 11 min durende wel uploaden, is net iets mis gegaan..

Laatst bewerkt:
wat een SAAI showtje!

erg wijnig shells, als ik het goed heb gezien?!
misschien leek het een stuk vetter als je erbij stond, maar dit leek nergens op!

ik heb gezegd!

tom:bye:

welke steef :p Latig he.

Maar idd, ik heb me goed vermaakt tijdens de show, aardig wat afwisseling in het gebruik van verschillende shells, en aardig wat pijlen die het luchtruim in werden geknald :handsup:

Dus katan toppie :D

Jammer dat ze de show niet een half uur later zijn begonnen, nu is het daar nog bijna licht wat een vuurwerkshow helemaal niet ten goede komt :sad:. Maar ja ze zijn natuurlijk afhankelijk van de eisen van de opdrachtgever etc.

De show had een stuk later mogen plaats vinden,. wij stonden aan de overkant van de Waal waardoor er een lichte achtergrond was. In het begin was het vuurwerk erg slecht te zien, gelukkig werd het gedurende show iets donkerder waardoor we wat beter konden zien.
En vanwege de windrichting klonk het ook erg zacht, dus voor mijn gevoel was de show echt 10 keer niks. Maar zoals ik de filmpjes hier zie was het aan de kant van Tiel een stuk mooier.

Edit: mijn filmpje toegevoegd.

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Laatst bewerkt:
Vuurwerkshow in Tiel, gefilmd vanaf de kant van wamel

Vuurwerkshow in Tiel, gefilmd vanaf de kant van wamel

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Bron: dutchguy1991

Niet heel veel bijzonders maar van een kermisvuurwerk mag je dat niet verwachten, wel stukken beter de de consumenten kermis showtjes. Wat ik wel bijzonder vond is het gebruik van de zink pijlen in de show dat zie je echt amper. Ga daar mee door, zeker leuk voor de afwisseling!

Back
Bovenaan