Harry Loots [Baarle-Hertog]

het is toch briljant dat je deze kunt krijgen voor 90 euro bij loots terwijl de adviesprijs hier 150 euro is.
Dan ga je toch zeker voor naar belgië?
greetzz

Vandaag een nieuwsbrief gekregen van Loots met daarin mooie aanbiedingen zoals 2 maal de Panter voor € 50,00, Sniper € 32,50, temple of stone voor € 35,00 en ga zo maar door..

Had dit jaar de horse brand 100k, zoals ie op de vorige pagina stond. Ik moet zeggen dat dit de beste roo is die ik ooit heb mogen aanschouwen. Op een gegeven moment zag je vrijwel niks meer door de rook, kaar hoorde je alleen maar keiharde knallen. De opbouw was ook perfect.

Elburgersc,

Ze zijn goed bezig en zo lekker vroeg al en de prijzen zijn uitstekend de website ziet er goed uit met mooie producten! Top..

Silver salute voor een prijsje van 15.96:p ja dat zou mooi zijn.
Of de Extreme salute seri voor 85euro.
of de supper 4-16 voor 37.95
of de Heavy 5 voor 27.95 enzv enzv!

Ja ja kom maar Harry wij wachten wel:wink:

Silver salute voor een prijsje van 15.96:p ja dat zou mooi zijn.
Of de Extreme salute seri voor 85euro.
of de supper 4-16 voor 37.95
of de Heavy 5 voor 27.95 enzv enzv!

Ja ja kom maar Harry wij wachten wel:wink:

Nee niet teveel.
Druk die prijzen van Jorge maar naar beneden en bied die maar 6 stuks voor 90 euro aan. Dan zijn we lekker bezig.
Geen 32 euro voor een pot die bij buurland 16 euro is. Vraag me af hoeveel winst er wel niet gemaakt wordt op 1 zo'n pot.
Daar mag wel een leuke karton korting op komen.
Anders wordt het helemaal Nederlands.
Is toch niet meer de moeite waard om dan naar Loots te gaan?
Bij karton voordeel haal ik net zo'n lekkere prijs:wink:

Ik ga waarschijnlijk in de voorjaarsvakantie weer naar Loots.
Er is geen enkele kans dat ik dan opgepakt word, toch?
Voor de zekerheid ook de auto niet te dicht bij de winkel parkeren.
Ik vind het persoonlijk de beste vuurwerkwinkel in Belgie met zulke aanbiedingen.
~Flipperkip

Ik ga waarschijnlijk in de voorjaarsvakantie weer naar Loots.
Er is geen enkele kans dat ik dan opgepakt word, toch?
Voor de zekerheid ook de auto niet te dicht bij de winkel parkeren.
Ik vind het persoonlijk de beste vuurwerkwinkel in Belgie met zulke aanbiedingen.
~Flipperkip

Kans is er altijd... Routinecontroles, alcoholcontroles, drugsonderzoek... Allemaal dingen die je kan tegenkomen. Maar vuurwerkcontroles in die tijd niet nee.

beste mensen. loots geeft best veel korting maar als je tijdens de herfstvakantiepromo's gaat zal hij niet of geen korting geven. en mijn vraag is: wat levert meer korting op: de korting die loots spontaan geeft of tijdens de herfstpromo's. ik koop voor 180 euro misschien dat dat nog uitmaakt? wat denken jullie? alvast bedankt.

Denk dat het niet veel uit maakt..
Maar als je veel korting wilt kun je deze week na Olen gaan..
want daar is nu de korting tehalen..
wil je persee Harry zou ik zeggen dat het niet heel veel uit maakt.
De Herfst acties zijn met Budget knallers (outlet) wel weer intressant.
Maar of Harry dit jaar dat ook doet weten we natuurlijk niet.

Laatst bewerkt:
Denk dat het niet veel uit maakt..
Maar als je veel korting wilt kun je deze week na Olen gaan..
want daar is nu de korting tehalen..
wil je persee Harry zou ik zeggen dat het niet heel veel uit maakt.
De Herfst acties zijn met Budget knallers (outles) wel weer intressany.
Maar of Harry dit jaar dat ook doet weten we natuurlijk niet.

bedankt. ze hebben met de herfst altijd goeie aanbiedingen. als er nog meer mensen zijn die hier een mening over hebben reageer dan alsjeblieft. :bye:

Was vorig jaar op zoek naar 75grams pijlen en bij Loots raadde ze me toen de tivoli aan, batch van 2011 zou volgens hen geweldig zijn. Had er al wel wat over gelezen, maar wat zijn dit super pijlen. Heb ze spijtig genoeg niet gefilmd, geniet veels te graag van me vuurwerk. Maar heb wel een filmpje gevonden van iemand anders. :shocked:

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

de 2011 versie was idd verbetert! Komt omdat er nu een 2.5 inch inner sheltje zit die zorgt voor een ronder effect!
ook de kleuren in het boeket zijn helderder geworden (en anders).
Al met al is dit van een leuke pijl na een TOPPER gegaan!

Loots Assortiment

Loots Assortiment

Waarom zet loots niet alles op de site,

Zoals
- BSC 808 staat er niet op.
-Ugly joe.
-Pyrostar super vlinder

En nog veel meer maar dit waren de hoofdzaken.

Zoals
-Ugly joe.
-Pyrostar super vlinder

Welkom op VWC Byx! Je stelt een goeie vraag over Loots. De producten die je noemt verkopen ze al jaren. Ze hebben een nog veel breder assortiment dan dat er op de website staat. Ze zijn niet verbonden aan één vaste importeur maar hebben een brede verzameling van uiteenlopende producten, merken en importeurs. Op de site staat een greep uit de collectie en in de nieuwsbrieven de ze versturen zetten ze opvallende nieuwe producten in het zonnetje. Maar een compleet overzicht krijg je pas als je er langs gaat of als je iets specifieks zoekt gewoon even bellen of mailen!

Zoals
-Ugly joe.
-Pyrostar super vlinder

Mischien heeft loots wel de rechten om bepaalde producten te mogen verkopen.
Maar niet de rechten om die producten te mogen promoten.
Dat noemt men ..
afspraken onderling maken voor een eerlijke concurentie/colega strijd!

Back
Bovenaan