Tiberium

Starburst

VWC lid
Artikelnummer: 995
Artikelnaam: Tiberium
Bruto Gewicht:
Netto Kruitgewicht:
Aantal schoten: 20 schots
Effectomschrijving: Na een subtiele opening met fontein gaat dit beest los! 20 schoten van
maximaal kaliber coco bouquetten, rode strobos, brocade crowns en
crackling willows worden steeds per 4 afgeschoten, gepaard met harde
burstknallen.

Tijdsduur:40 Seconden
Stijghoogte:
Richtprijs:€.39,95
O.a. te koop bij:www.vuurwerkplanet.nl

Laatst bewerkt door een moderator:
hele mooie bak, Lesli is de goede weg ingeslagen! Vind 40 euro alleen wel een beetje veel voor 20 schoten, alhoewel de effecten zijn wel groot!

Die mines zijn al een plus waard,rode stobe en blauwe sterren. En daarboven erg grote effecten. Prijs is ook wel te doen. Prima bak.

Persoonlijk vind ik deze cake wel erg mooi hoor. Heb ook een hoge notering gegeven tijdens het schieten afgelopen zaterdag.

Hier is mijn film van deze cake:

Mooie V-shape, maar wel overpriced. Groot kaliber en tot 25 gram per schot, maar dat heeft geresulteerd in een trage bak zonder het wow-effect. De fontein van de opening staat niet op film, maar die was ook weinig indrukwekkend. De boeketten zijn wel groot en zwaar, maar daarvoor ga ik in deze configuratie gewoon geen 2 euro per schot neerleggen.

Hierbij mijn filmpje, zoals gebruikelijk uit de losse pols geschoten tijdens de Lesli Preview:

Ik vind het een hele mooie waaier, V-Shape W-Shape vanalles wat! Ook mooie effecten! Hoge notering had deze tijdens de demo! Zeker een aanrader! Kijk zelf:

Net als de Turbobooster ook hier weer double colormines, maar deze van de Tiberium genieten mijn voorkeur. Boeketten zijn groot, vol en blijven lang hangen. Tempo vind ik perfect zodat je optimaal kunt genieten.

Heb um gisteren weer mogen bewonderen.
Ik vind dit een grandioos mooi doosje!
2euro per schot heb ik alleen voor hele bijzondere bakken over.
Deze valt daar wel onder!
Ik ben verkocht!!
Een juweeltje met een flinke glans!

(Van de week komt ut filmpje online)

Ik vond het een mooie cake, ik had m voor de zekerheid toch maar klem gezet tussen wat andere eerder afgeschoten cakes.

schiet mooi breed, harde bursts en flinke boeketten, vond m wel vrij snel voorbij gaan.
toch een leuke bak om een keer erbij te hebben gehad!

205z41x.png

vaagje ik zie dat deze waaier een fontein heb ik heb deze 2 keer bestelt en ik had dit niet gezien kan iemand mij vertellen of de fontein eerst komt en als die afgelopen is de boeketten of is dat op de zelfde tijd tegelijk ?? bedankt

vaagje ik zie dat deze waaier een fontein heb ik heb deze 2 keer bestelt en ik had dit niet gezien kan iemand mij vertellen of de fontein eerst komt en als die afgelopen is de boeketten of is dat op de zelfde tijd tegelijk ?? bedankt

Daar heb ik het antwoord wel op: hij begint gelijktijdig met een fontein en de eerste shots. Daarna houdt de fontein aan. In mijn filmpje, gemaakt tijdens de Preview die we vorige jaar juli van Lesli aangeboden hebben gekregen tijdens de VWC Open Dag zie je dat in een fractie van een seconde aan het begin en verderop in het filmpje komt de fontein nog verschillende keren in beeld:

Daar heb ik het antwoord wel op: hij begint gelijktijdig met een fontein en de eerste shots. Daarna houdt de fontein aan. In mijn filmpje, gemaakt tijdens de Preview die we vorige jaar juli van Lesli aangeboden hebben gekregen tijdens de VWC Open Dag zie je dat in een fractie van een seconde aan het begin en verderop in het filmpje komt de fontein nog verschillende keren in beeld:

bedankt man

Jaja dit is weer zo een cake die je aansteekt, begint met een fonteintje en je denkt ja en nu..... Boem! Hele dikke, mooie boeketten geschoten in V-shape. Ja deze viel echt op tijdens de demo in Zoetermeer.

Jaja dit is weer zo een cake die je aansteekt, begint met een fonteintje en je denkt ja en nu..... Boem! Hele dikke, mooie boeketten geschoten in V-shape. Ja deze viel echt op tijdens de demo in Zoetermeer.

Het publiek begon inderdaad alweer lacherig te doen... en dan die V-shape! Man.. effecten tot op de grond. Heel dik!

Back
Bovenaan