Ti Sento

pyrofan#1

VWC lid
Artikelnummer: 8008
Artikelnaam: Ti Sento
Bruto Gewicht: ... kg
Netto Kruitgewicht: 980 gram
Aantal Schoten: 100 schoten - COMPOUND
Effectomschrijving: ...
Tube diameter: 25mm
Kooi/zonder kooi: ...
Kartoninhoud: .../...
Tijdsduur: 60 sec
Stijghoogte: 30 meter
Adviesprijs: €...
Voorverkoopprijs: €...

Ti Sento.jpg

Wij danken Hello Fireworks voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Laatst bewerkt:
Dit ziet er goed uit. Dit is niet mijn favoriet uit de serie, de Magical Sense vind ik zelf mooier maar dit geeft wel een betere indicatie van de kwaliteit van hun producten dan de productfilmpjes.

Ik denk dat ik de Magical Sense dan toch maar even meepak met de 10% korting :)

Deze is vanavond ook geschoten in Leiderdorp. Ik vond 'm niet geweldig, al is ie ook niet slecht. De boeketten zijn karig gevuld en de kleuren vervliegen soms nogal snel. Voor ca. 110 euro zou ik meer verwachten.

Ik vind 'm best gaaf, vooral fijn dat goud en kleur in balans is qua hoeveelheid en niet zoals zo vaak doorschiet naar het makkelijker, goedkopere goud. Beide soorten crackling goed krachtig en vooral vind ik het tempo heerlijk solide doorbeuken.

Helaas wel met kooi, me dunkt? Lijkt me niet dat er minder dan halve gram burstsas in zit. Weer een eenmalig bakkie :frusty:

Deze is vanavond ook geschoten in Leiderdorp. Ik vond 'm niet geweldig, al is ie ook niet slecht. De boeketten zijn karig gevuld en de kleuren vervliegen soms nogal snel. Voor ca. 110 euro zou ik meer verwachten.

Ik vond het een van de weinige toppers van de show. Weet niet of dat aan deze bak ligt, of de kwaliteit van het andere vuurwerk. Vond alleen de Ti Sento Tyrant en de Magnificent! de moeite waard. De rest was echt niet bijzonder..

Voor die 10 gram per schot echt een prima bakkie. De boeketten komen wel een beetje leeg over, maar de grootte is prima. Burst is ook goed. Alleen 100+ euro voor een kilo kruit doet toch wel een beetje zeer.

In een actie besteld, absoluut geen spijt van, heerlijke box!
Indien dit jaar beschikbaar komt er zeker weten meer Hello in de collectie.

Hierbij straatbeelden van de Ti Sento:
Geschoten tijdens de show. Eerst de Stars over Vienna - Wolff, daarna Ti Sento - Hello Fireworks. Tegelijk met de Three Stage Trouble - Redwire.

En hier de Finale van de Ti Sento:
Mijn conclusie: net als tijdens de demo een topper! Voor een goede prijs te krijgen en valt dan echt niet tegen 👌🏻

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan