Thunderstruck videotopic

Leuke filmpjes, mooie cakes, leuk sfeertje!

Ik kom vaker even langs op dit topic om kijken of je nog wat nieuws gepost hebt :)

Groeten,

Venrooij

Thanks :)! Ik post heel december elke dag een filmpje uit de oude doos. Na Oud & Nieuw heb ik uiteraard weer wat nieuw materiaal, en dat zien jullie ook vanzelf wel verschijnen!

Dynasty - Dragsters, geschoten in 2008-2009:

http://www.youtube.com/watch?v=yKjbx0VjPXU

En als bonus, speciaal voor de Taskforce, is hieronder duidelijk te zien dat Repelsteeltje vuurwerkbommen maakt in de Winterefteling ;).

11121947.jpg

Wat vond je nou van deze cake? :)

Erg mooie bak! Effecten zijn groot en mooi, tempo is goed, en lekkere dreunen.

Heb even het topic bekeken en zie dat er wat gemengde reacties zijn. Weet niet of latere edities van deze cake minder zijn, maar ik heb dus alleen ervaring met de 2008-versie. Maar die is wat mij betreft absoluut een aanrader :wink:!

Laatst bewerkt:
Zo, alles is weer binnen! Vanmorgen om 6.15u de deur uitgegaan en 2,5 uur en 3 winkels later was het allemaal geregeld. Daarom vandaag even geen filmpje, maar een minitripreport in de vorm van een plaatje :). Echte collectiefoto volgt later nog een keer natuurlijk.

Morgen weer gewoon een filmpje. In de tussentijd: have fun met je vuurwerk allemaal!

111229_-_tripreportcollage.jpg

Veel van jullie zullen al staan te springen om de deur uit te rennen :D, maar hier nog even een filmpje van een vuurwerkshowtje bij mij om de hoek afgelopen 16 december. Was voor mij ook een verrassing, want ik had geen idee hiervan haha! Have hun vandaag allemaal, en doe voorzichtig! Ik ga nu eerst even oliebollen bakken :wink:.

http://www.youtube.com/watch?v=qh8zlk767d8

De beste wensen nog allemaal! Jaarwisseling was helemaal top; hier een kleine recap in foto's. Video's ga ik komende dagen bewerken, moet nog even kijken wanneer ik die ga posten.

Mijn collectie:
collectie_2011_-_2012.jpg

4 doorlontprojecten:
doorlontprojecten2011_-_2012.jpg

project_mat.jpg

project_100_x_romeinse_kaars.jpg

project_camuro_queen.jpg

project_vast_fortune.jpg

Day after foto's:

day_after2011_-_20121.jpg

day_after2011_-_20122.jpg

day_after2011_-_20123.jpg