Thunderous Buffalo

bassie1978

VWC lid
Artikelnummer: RVW 620
Artikelnaam: Thunderous Buffalo 500 gram
Bruto Gewicht: ....
Netto Kruitgewicht: ...
Aantal Schoten: 15 schots
Effectomschrijving: Laat je verrassen door deze topper. Een 15 shots multi effect cake voor een waanzinnige prijs!
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Kartoninhoud: 6 stuks
Richtprijs: van 29,95 voor 25 euro

O.a. te koop bij: Rubro.nl

620_thunderous_buffalo_500x500.jpg

Wij danken Rubro Vuurwerk voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
Misschien dat ik ze eerst moet zien maar ik vind de prijzen hiervan nogal uit verhouding, zeker als je ze vergelijkt met een super blinkin willows of Killer instinct.

Gave cake alleen het label is al bruut!!:wink:Verder zo te horen een flinke burst, en die fontein bevat een lekker knettereffect ik moet zeggen het geheel bevalt me wel. Eigenlijk te mooi om waar te zijn en t liefst wil ik m eerst in het echt bewonderen...

Een gave cake! Helaas was door de afstand waar we op stonden de fontein iets minder te zien, maar de boeketten waren prima! Voor mijn gevoel net als in Duitsland afgelopen september :)

Ook deze is voorzien van een extra reservelont net als de rest van deze serie potten

10877438_753973017990353_79056059_n.jpg~original

10893825_753973007990354_741509207_n.jpg~original

Laatst bewerkt:
2douh5.png

Prima cake met harde bursts en grote boeketten.
De blinkers deden het prima en waren langdurig, maar de crackling willows helaas minder.

Dit jaar worden ze ook als combo aan geboden! erg leuk 5 stuks voor de prijs van 4. komen ze op 20 euro per pot
Thunderous Buffalo
Grand Prometheus
Violent Contender
Skull Slinger
Visual Mastermind

Had vorig jaar alleen de visual mastermind niet, maar de andere waren echt toppertjes :)

Ook een erg mooie cake. Eerst een leuke en vrij langdurige fontein en dan nog een aantal hele mooie boeketten.

Film van de demo bij Kuiper:

Eddy.

Back
Bovenaan