Thunderking

Ik begrijp dus, dat deze het uitproberen waard zijn? Voor de prijs zeker natuurlijk! Volgens mij gaan ze hard in de voorverkoop. Op een aantal sites kan ik ze niet meer terug vinden...!

vandaag een geprobeerd, voor de maat is hij goed, maar naar de verhalen gelezen te hebben viel hij me toch een beetje tegen. Te hoge verwachtingen denk

vandaag een geprobeerd, voor de maat is hij goed, maar naar de verhalen gelezen te hebben viel hij me toch een beetje tegen. Te hoge verwachtingen denk

Heel gek want bij mij ging die harder dan de royal Knock down en de mad dog thunderking. Dan was het denk ik een flopper die er tussen zat

Net ook een afgestoken en vond ze eigenlijk niet zo hard gaan.
Ook niet heel slecht maar heb betere gehoord.

Had hier ook iets meer van verwacht, ti boeketje is wel echt heel mooi en voor het geld zijn het echt super dingen.

Voor bet geld zijn het het gewoon goede singleshots, alleen was de knal magertjes. Laten we hopen dat het een flopper was.

Hier mijn film van de 2013 en 2014 versie. Waarom een andere fabriek. Dikke fail. Komt niet in de buurt van de oude.

ik had niet eens een ti-boeketje, alleen maar een flits en een uitermate zachte knal. jammer vind ik dit want ik had 2 pakjes over en vind het zo jammer want ze knalden lekker en waren goedkoop.

Voel me behoorlijk genaaid door Katan. 240 stuks speciaal voor me zoontje gekocht omdat ze zo hard zouden knallen. Niks is minder waar. Wat een flut dingen. Sommige gingen zelfs niet eens af. En er zaten er ook een paar die nog geen meter omhoog kwamen. Deze dus never never nooit meer.

WOQYyG.jpg

Voel me behoorlijk genaaid door Katan. 240 stuks speciaal voor me zoontje gekocht omdat ze zo hard zouden knallen. Niks is minder waar. Wat een flut dingen. Sommige gingen zelfs niet eens af. En er zaten er ook een paar die nog geen meter omhoog kwamen. Deze dus never never nooit meer.

WOQYyG.jpg

Een paar posts terug staat mijn vergelijkings video. De 2013 versie is echt TOP. De 2014 versie een dikke FAIL. Ze hebben een goed produkt de nek omgedraaid.

Back
Bovenaan