Thunderking

klopt helemaal , vorig jaar voor het eerst gehaald. dus dit jaar goed ingeslagen. een paar knalden op een meter hoogte. de een harder als de andere. en 1 burst , daarna ben ik ermee gekapt ...... de thunder queen daarintegen was niks mee aan de hand

Jammer zeg. Dit was mijn eerste single-shot, heb ze 1 jaar gehad en bevielen me zeer goed. Echt harde klappen met leuke Ti. Helaas zijn ze minder, hopen dat Katan terug gaat naar de oude fabriek!

Ik heb deze ook gehad en ook de 2014 versie, maar waren prima dingen. We hebben veel soorten singleshots geschoten maar deze deed zeker niet onder voor de anderen die we hadden.

Ik heb wel gewoon de 2013 versie weten te bemachtigen En vind dit toch echt de beste single shot van nederland, zeker voor die prijs
Verschil van de versies kun je aan het label zien en als je de oude versie nog kunt krijgen zal ik zeker niet twijfelen
Heb 10 single shots vergeleken en dit was de hardste

Weet iemand waar de goede versie te krijgen is in ZHZ, en of de nieuwe versie eventueel ook gewoon weer 'normaal' en dus goed is?

Nog nieuws over deze thunderkings? Die van vorig jaar waren gewoon niet goed. Zijn deze dit jaar nog uit een andere fabriek gekomen? En welke leveranciers hebben dan de nieuwe gekregen.

Dat Is gewoon een beetje het probleem bij katan. Het ene jaar is het goed en het andere jaar is het Weer niet goed. Dat loopt als een rode draait door je jaren heen bij katan.

Leuk stookmateriaal voor de grootverbruikers.Knal niet overdreven hard (middelmatig) en nu 4 gekleurde sterren (2015 versie).Voor de prijs ok.

ik heb 10 pakjes 2014 versie ook heb ik nog 1 pakjes 2013 versie. dus even vergelijken :) ook had ik gehoord dat de 2014 erg vochtig was en daarom slecht knalde. dus ben benieuwd :)

nog even gekeken naar het kruit gewicht. en ook komen ze van 2 verschillende fabrieken.

2013 versie- heb 3,8 gram - supreme liuyang ( fabriek )
2014 versie heb 3,7 gram - goaltop int ( fabriek )

ik heb 10 pakjes 2014 versie ook heb ik nog 1 pakjes 2013 versie. dus even vergelijken :) ook had ik gehoord dat de 2014 erg vochtig was en daarom slecht knalde. dus ben benieuwd :)

Ik zal ze nog eens testen heb nog een stapel over van vorig jaar, deze hebben mooi kunnen drogen.

nou de 2014 was echt super goed, had de whistling thunder queen, red bastards en de thunderking special. maar deze was toch echt de hardste :)

Top dingen, had er 70 pakjes van, knal is best hard (voor mij), enkele met rode effecten (sorry ik ben een noob in vuurwerk wereld) maar ik was er tevreden over.

En als ik de 2014 versie krijg, zijn die dan ook harder/gelijk aan de Mad Dog? Want we kunnen de Katan Thunderking hier voor 10,- voor 120 krijgen

Back
Bovenaan