Thunderking Trick shot! [Uitloop 2023]

pyrofan#1

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: 0301
Artikelnaam: Thunderking Trick shot!
Bruto Gewicht: … gram
Netto kruitgewicht: 17.6 gram
Aantal schoten: 1 schoten
Effectomschrijving: Kneiterhard knallen met deze enige echte Thunderking Trickshots! Per 4, per 20 of per 40 als stuntprijs!
Effect specificatie: Crackling Mine
Max. tube diameter: 14 mm.
Tijdsduur: … sec.
Stijghoogte: … meter
Afmeting { mm.]: n.v.t.
Kartoneenheid: 200/4
Adviesprijs: € 2,49
Onlineprijs:
O.a. te koop bij: Vuurwerkexpert.nl

0301-Thunderking-Trick-Shot-Broekhoff-Vuurwerkexpert.jpg

Wij danken Broekhoff Vuurwerk voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
Hiervan begrijp ik echt niet dat dit dan niet verboden is. Hiermee sla je de plank wel een beetje mis als importeur, toch?

Ja, is bijltje neergooien bij NL consu en gauw nog ff cashen voor het in Duitsland gewoon weer doorverdienen wordt. Ze snijden zichzelf, en ons, in de vingers.

Ik vind deze juist heel goed uitgewerkt.
Enerzijds ben ik voor een verbod op alle kleine/goedkope singleshots, alleen op de harde voorwaarde dat er gelijke flashknallers voor op de grond voor terug komen. Dat zie ik niet gebeuren. Daarom vind ik het mooi dat importeurs via deze weg toch nog thunderkingachtige producten weten te importeren.

Ik vind deze juist heel goed uitgewerkt.
Enerzijds ben ik voor een verbod op alle kleine/goedkope singleshots, alleen op de harde voorwaarde dat er gelijke flashknallers voor op de grond voor terug komen. Dat zie ik niet gebeuren. Daarom vind ik het mooi dat importeurs via deze weg toch nog thunderkingachtige producten weten te importeren.

Prima spul, en ik ben tégen een verbod. Maar wat ik bedoel is dat het verbod wel een feit is, en dit soort vervangers eigenlijk hetzelfde doen, maar dan technisch anders zijn opgebouwd. Ik snap de importeurs volledig, maar eigenlijk zou dit niet moeten kunnen.

Dat de overheid deze dijk van een maas in de wet niet heeft gezien laat maar zien dat de overheid geen verstand van vuurwerk heeft. Waarschijnlijk zullen ze inmiddels al wel door hebben wat er aan de hand is, maar kunnen ze dit jaar er niks meer aan doen.

Dat de overheid deze dijk van een maas in de wet niet heeft gezien laat maar zien dat de overheid geen verstand van vuurwerk heeft. Waarschijnlijk zullen ze inmiddels al wel door hebben wat er aan de hand is, maar kunnen ze dit jaar er niks meer aan doen.

Ben ik ook helemaal met je eens. Maar wat denk je dat dit betekent voor de toekomst van het consumenten vuurwerk?

Ben ik ook helemaal met je eens. Maar wat denk je dat dit betekent voor de toekomst van het consumenten vuurwerk?

Ik zie het op dit moment relatief somber in. De regering heeft, ongeacht hoe het gaat met oud en nieuw, een plan om meer vuurwerk te verbieden, krijg ik het idee. Dus al gaat het komend jaar goed met oud en nieuw (lees minder dronken gekken en straattuig wat vuurwerk misbruikt voor verkeerde doeleinden), dan zal de overheid waarschijnlijk zeggen: zie je wel het verbod heeft gewerkt, laten we meer (klein) vuurwerk verbieden om het aantal gewonden verder te verminderen. Als het slecht gaat met oud en nieuw, en er vinden veel onrusten plaats, en veel vuurwerkmisbruik, dan zal de overheid zeggen: dit is een slecht teken, laten we nog meer verbieden. Ongeacht de uitkomst van oud en nieuw, de beslissing ligt al vast. Het ligt dus niet aan soort X of Y waarmee veel misbruik plaats vindt, het ligt aan verkeerd gedrag wat tot dat misbruik leidt en een overheid die dat niet wil inzien.

Vooral omdat komend oud en nieuw net voor verkiezingstijd is verwacht ik dat er komende januari meer geroepen wordt om een verbod op vuurwerk soort X of Y. De toekomst van het consumentenvuurwerk staat vast, hoewel ik daar nog 2 scenario's over open hou: of een totaalverbod, of alleen compounds toegestaan want die zijn te duur om te misbruiken en bijna ongelukproof.

Ik zie het op dit moment relatief somber in. De regering heeft, ongeacht hoe het gaat met oud en nieuw, een plan om meer vuurwerk te verbieden, krijg ik het idee. Dus al gaat het komend jaar goed met oud en nieuw (lees minder dronken gekken en straattuig wat vuurwerk misbruikt voor verkeerde doeleinden), dan zal de overheid waarschijnlijk zeggen: zie je wel het verbod heeft gewerkt, laten we meer (klein) vuurwerk verbieden om het aantal gewonden verder te verminderen. Als het slecht gaat met oud en nieuw, en er vinden veel onrusten plaats, en veel vuurwerkmisbruik, dan zal de overheid zeggen: dit is een slecht teken, laten we nog meer verbieden. Ongeacht de uitkomst van oud en nieuw, de beslissing ligt al vast. Het ligt dus niet aan soort X of Y waarmee veel misbruik plaats vindt, het ligt aan verkeerd gedrag wat tot dat misbruik leidt en een overheid die dat niet wil inzien.

Vooral omdat komend oud en nieuw net voor verkiezingstijd is verwacht ik dat er komende januari meer geroepen wordt om een verbod op vuurwerk soort X of Y. De toekomst van het consumentenvuurwerk staat vast, hoewel ik daar nog 2 scenario's over open hou: of een totaalverbod, of alleen compounds toegestaan want die zijn te duur om te misbruiken en bijna ongelukproof.
Helemaal omdat het zeer waarschijnlijk is dat er linkser gestemd gaat worden. Mede beïnvloed door de gevolgen van covid-19.
- Meer ontevreden mensen, die iets of iemand de schuld willen geven (huidige kabinetspartijen).
- meer werkelozen
- meer ontevreden studenten
- een grote berg goedgelovige mensen die denken dat (s)linkse partijen wel geld kunnen toveren en uitgeven/uitdelen, zonder dat je de rekening ooit krijgt gepresenteerd. Oh en geld ontvangen, zonder dat je daar iets voor hoeft te doen uiteraard.

Back
Bovenaan