Thunderking specials [Uitloop]

bakero1973

VWC lid
Artikelnummer: CR5420
Artikelnaam: Thunderkings Special
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: 8.6 gr per shot
Aantal Schoten: 1
Effecten:
Blue stars - red stars – tail
Blue stars - green stars - tail
Blue stars - yellow stars - tail
Blue stars – cracklers - tail

CR 5420 Thunder King specials ( 8 stuks)
€4,99
Nieuw 2014: De Thunderkings van China Red zijn bij bijna iedere vuurwerkliefhebber wel bekend. “Harde klappen en goede prijs! Dit jaar hebben we deze toegevoegd… Echt waar.. meer kruit kan er niet in zo een tube! Natuurlijk staat dit garant voor een harde burst, maar nu ook met spectaculaire uitwerking.

bestanden--2014 artikelen-CR5420 Thunderking Specials-CR5420 Thunderking Specials JPG.jpg

(bron: Pronk vuurwerk)

Extra info van China Red :

Deze zijn extra gevuld er is geen enkele thunder king met zo een vulling super mooi effect en harde knal vulling meer dan 8 gram.

Ben benieuwd naar het verschil tussen deze en de normale China Red Thunders. Ik hoop dat ze het prijsverschil waard zijn:)

Zijn deze nieuw want ik zie geen *Nieuw 2014*.
Denk dat het verschil is dat deze geen knal hebben daarom zit er ook meer in.

Extra info van China Red :

Deze zijn extra gevuld er is geen enkele thunder king met zo een vulling super mooi effect en harde knal vulling meer dan 8 gram.

zal nooit meer burst in zitten dan de toegestane hoeveelheid. 8 gram waarvan heel veel grammen effect.

Dit zijn mooie dingen voor de prijs. Daarnet 1tje getest en vond er net zo'n harde klap vanaf komen als de Belgische Riots. En dan dan ook nog een blauwe mine en een groot rood boeket erbij. Toppertjes

zijn zeker top en gaan goed hard nog beter als tunderking 2.0 en mooi breed boeket van af in groen toppers volgend jaar meer pakjes van haal of een van deze dagen bij haal

Ah god nee hè, moet ik nog langs een winkel hiervoor :D haha :bonk:

edit: niet hetzelfde als Color Thunderkings van Katan?

ga zo weer paar pakjes halen bij pronk die 4.95 is niks en ze zijn echt top ja film vanavond ook een paar

Ik heb deze ook gisteravond gestookt. Wat een geweldige dingen, een mooi minetje eronder en een goede klap met bouquet. Zeker een geweldige aanrader en deze zullen dit jaar in veelvoud in mijn collectie aanwezig zijn

Dit is voor mij de single shot van dit moment voor mij.

Chinared, mijn complimenten.

Back
Bovenaan