Thunderking Scream

pyrofan#1

VWC lid
Artikelnummer: 4170
Artikelnaam: Thunderking Scream
Bruto Gewicht: ... kg
Netto Kruitgewicht: ... gram
Aantal per verpakking: 20 stuks
Effectomschrijving: ...
Tube diameter: 18mm
Kartoninhoud: 30/20
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Adviesprijs: € ...

katan_2020_thunderking_scream.jpg

Wij danken Katan Vuurwerk voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Laatst bewerkt:
Zou dit onder een mine vallen? Fluit en dan alsnog een salute? Zou erg tof zijn. Begin steeds meer uit te kijken naar deze nieuwe kleine producten!

Kijk dit zijn de leukere artikelen :) Salute is een groot woord want er mag maar de helft aan flash zitten in vergelijking met de F2 singleshots. Dus een flashknalletje is een betere verwoording. Ben benieuwd naar de uitwerking.

Betwijfel of er knal/salute in zit.
De thunderking zit er misschien in omdat het veel heeft van singleshot herkenning/vervanging voor de jeugd.
Scream met mine misschien of alleen scream.
(3 taps fluit zou heel fijn zijn)

Betwijfel of er knal/salute in zit.
De thunderking zit er misschien in omdat het veel heeft van singleshot herkenning/vervanging voor de jeugd.
Scream met mine misschien of alleen scream.
(3 taps fluit zou heel fijn zijn)

Er zit een kleine tube naast de mine :) Dat zal de fluit zijn en de rest mine + mogelijk knal.

Ik heb liever dat ze een keer een goede fluit single shot uitbrengen dan met knal. Die zijn/waren er genoeg. Naam klinkt al goed, ben dus benieuwd wat ze hier van weten te maken.

Misschien is het gewoon een staande gillende keukenmeid, net zo las ze vroeger wel eens werden geproduceerd ?

Als ik zo nog eens goed kijk naar de productafbeelding dan doen deze mij qua vorm denken aan de onderstaande thunderkings.

Screenshot_20200906-175706_Gallery.jpg

Beelden zijn van HardcoreCCCP.

Zojuist op facebook een productfilmpje tegen gekomen. Het filmpje in post #13 lijkt er inderdaad niet veel van af te wijken. Vind het er op het filmpje echt goed uitzien. In de meest ideale situatie had ik gehoopt op een silver whistling tail to salute, maar vind deze manier ook erg leuk. Credits naar Katan voor de creativiteit, kijk hier erg naar uit en heb hier echt wel hoge verwachtingen van.

Klik op de afbeelding om de video af te spelen:

In het donker.
Stond op de site van arentz

Dit ziet er echt onwijs goed uit. Hier ga ik zeker wel 1 en wellicht 2 bulkjes van bestellen. Vind de fluit fontein echt een geweldige toevoeging (al was dat ook wel nodig in dit geval) en wat een goede burst en mooi vol ti boeket. Goed bezig Katan. Als ik bovenstaand filmpje vergelijk met de andere productfilms die we tot nu toe hebben gezien, steekt deze er echt met kop en schouder bovenuit.

Hier wordt ik heel enthousiast van! Had me voorgenomen om van alle nieuwe thunderkings alleen de gene te halen die met het gaafste leek van allemaal, denk dat het deze wordt!

Back
Bovenaan