Thunderking Scream

Dit ziet er echt onwijs goed uit. Hier ga ik zeker wel 1 en wellicht 2 bulkjes van bestellen. Vind de fluit fontein echt een geweldige toevoeging (al was dat ook wel nodig in dit geval) en wat een goede burst en mooi vol ti boeket. Goed bezig Katan. Als ik bovenstaand filmpje vergelijk met de andere productfilms die we tot nu toe hebben gezien, steekt deze er echt met kop en schouder bovenuit.

Mee eens, dit is, wel een fatsoenlijke vervanger:droolthum

voorgaande jaren waren ze 18 of 20 mm, die kleine mm kwam later in een grote bulk van 100 stuks.
de pakjes van 4, 20 en 40 hadden allemaal 18-20 mm

nou hoop ik dat deze wél een TI effect hebben, die bulkpack titanium king van vorig jaar hadden dat ondanks geadverteerd namelijk niet...

nog een filmpje van Knalkoning. als het niet mag ivm reclame haal hem dan maar weg.

Met hoofdtelefoon klink de knal wel goed :)

29 december proberen en dan inslaan als hij goed is.

Laatst bewerkt:
Waar is het titanium gebleven??? Knal klinkt wel goed.

Ik snap oprecht je punt, maar denk je dat de normale consument hier wakker van ligt? Die komen in december ergens in de winkel en zien het filmpje en die zien een prima artikel.
Tuurlijk is het wellicht niet netjes dat de film is aangepast, maar denk dat 99% die het artikel koopt hier niet wakker van ligt of het straks niet eens weet.

Snap dus alleen niet dat zowel katan als china red gewoon geen knappe productievideo van zo'n ding kan maken.....

Back
Bovenaan