Spanningen voor de laatste dagen.

Status
Niet open voor verdere reacties.

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Straks als we weer een paar maanden verder zijn dan begint het voor iedereen onderhand wel te kriebelen. Hoe dichterbij we bij de laatste dagen van het jaar komen hoe groter de spanning word.

Hoe ga jij met deze gevoelens om, en wat doe je eraan om het minder te laten worden?

Ik voed deze gevoelens met af en toe wat afsteken, categorie 1 natuurlijk en categorie 2 ver weg van de bewoonde wereld.

Tja, lastig. Wel druk genoeg met werk en gezin, dus december zelf komen we wel weer door. De verkoop dagen zijn vrij simpel eigenlijk omdat je dan puur met het vuurwerk zelf bezig bent en dat kan me niet lang genoeg duren.

Die spanning, die is hier ieder jaar wel aanwezig hoor. Toen ik nog studeerde, en dus standaard de laatste 2 weken van het jaar vrij was, was die spanning zó groot dat ik niet wist hoe ik met de energie om kon gaan. Het WK Darts dat er dan altijd op is helpt daar ook niet echt bij, dat vergroot juist de spanning bij mij. Sinds ik gewoon aan het werk ben in de decembermaand is het wel wat minder, de dagelijkse gang van zaken gaat gewoon door. Maar toch, zodra het WK Darts is begonnen ben ik bijna niet meer te houden! :handsup:

Die spanning, die is hier ieder jaar wel aanwezig hoor. Toen ik nog studeerde, en dus standaard de laatste 2 weken van het jaar vrij was, was die spanning zó groot dat ik niet wist hoe ik met de energie om kon gaan. Het WK Darts dat er dan altijd op is helpt daar ook niet echt bij, dat vergroot juist de spanning bij mij. Sinds ik gewoon aan het werk ben in de decembermaand is het wel wat minder, de dagelijkse gang van zaken gaat gewoon door. Maar toch, zodra het WK Darts is begonnen ben ik bijna niet meer te houden! :handsup:

Haha mooi is dat, zijn zo veel dingen die je linkt aan oud en nieuw die er niets meer te maken hebben.
Het darten dat je aanhaalt vind ik door het jaar heen niets aan om te kijken, maar het is echt een soort van traditie geworden o het WK in december wel te volgen.

Veel darten kijken, veel op het forum neuzen, kerstshows af, regelmatig naar een vuurwerk showroom, folders bemachtigen, klein spul stoken met de kleine, proberen het zo gezellig mogelijk te maken en vooral genieten van de tijd, dat het eindelijk zo ver is.

De echte spanning komt bij mij altijd rond de kerstdagen. Ook hier is het Wk Darts een mooie afleiding. Verder moet ik gewoon wat te doen hebben om de tijd door te komen. Tijdens werk is dit geen probleem dan ben ik druk genoeg, maar in mijn vrijetijd is dat wat lastiger. Ik houd meestal een grote schoonmaak dus de energie wordt goed benut.

Wk darts mooie afleiding, daarbij alle krantjes nog doorspitten en op het forum filmpjes kijken wat interessant lijkt in de folder. Verder de kleine vermaken en savonds lekker achter de ps4

Ik vind deze afschuwelijk.....weet niet wat het is, slaap slecht en vanalles en nog wat is niet goed....lekker kribbig, je kent het wel.
En het slaat ook gewoon nergens op ook... :D

Ik heb hele erge ups en downs dit jaar. Heb een nieuw huis, best wel wat kosten, vanmorgen heeft mijn vrouw een ongeluk gehad met de auto, eenzijdig, (door een goede reactie van haar), maar wel schade, dus ook weer kosten, echter door de compensatie actie van Broekhoff en goede deals bij Breda Vuurwerk, toch goedkoop nog wat op de kop kunnen tikken, dus ik heb wel het een en ander. Ik heb momenten dat ik gewoon niet kan wachten en ik heb momenten dat ik denk, laat maar, het geld moet ergens anders naar toe.

Ik denk echter wel, dat wanneer het bijna opgehaald mag worden, de stress wel weer erg toeneemt.

Veel filmpjes kijken, showrooms bezoeken, lijstjes maken en op het forum lezen. Dan kom ik de tijd wel door

Die zijn er nu al ja. Constant de vragen van: Heb ik wel genoeg? Kom ik de vooravond wel door met genoeg vuurwerk?
Meestal beetje op het forum rondstruinen en youtube filmpjes bekijken houden me wel bezig.

De enige spanning die ik heb is: niet ziek worden en het weer op oudjaarsdag/nacht.
Verder alleen maar genieten van alle voorbereidingen, en de dag zelf. :angel:

De enige spanning die ik heb is: niet ziek worden en het weer op oudjaarsdag/nacht.
Verder alleen maar genieten van alle voorbereidingen, en de dag zelf. :angel:

Ik moet echt doodziek zijn ofzo om mij tegen te laten houden om af te steken, voor een griepje of verkoudheid blijf ik niet binnen.

Heb zelf een jaar gehad dat ik kapot ging van de pijn door nierstenen.Maar gewoon door blijven stoken haha. :`)

De spanningen voor de laatste dagen beginnen hier langzaam aan toch wel te komen moet ik zeggen. Er is al een aantal weekenden achter elkaar darts op TV, met dit weekend alweer het allerlaatste toernooi voor het WK. De planning voor het afhalen is gemaakt, de voorbereidingen voor oud & nieuw worden getroffen door inkopen te doen (tie-wraps, tape, aanstekers etc), de kerstspullen worden van zolder gehaald.. Komende zondag is het ook alweer de laatste zondag van november, het schiet nu echt op. Kriebels, kruitstress, zin, verlangen naar, het begint!!:handsup:

Laatst bewerkt:
Ik moet echt doodziek zijn ofzo om mij tegen te laten houden om af te steken, voor een griepje of verkoudheid blijf ik niet binnen.

Dat geldt voor mij ook zeker, maar echt ziek zou drama zijn :wink:
@Djaimy: wij zijn al een paar maand verder hoor ...:p:tongue2:

De spanningen voor de laatste dagen beginnen hier langzaam aan toch wel te komen moet ik zeggen. Er is al een aantal weekenden achter elkaar darts op TV, met dit weekend alweer het allerlaatste toernooi voor het WK. De planning voor het afhalen is gemaakt, de voorbereidingen voor oud & nieuw worden getroffen door inkopen te doen (tie-wraps, tape, aanstekers etc), de kerstspullen worden van zolder gehaald.. Komende zondag is het ook alweer de laatste zondag van september, het schiet nu echt op. Kriebels, kruitstress, zin, verlangen naar, het begint!!:handsup:

September? Wat heb ik gemist :confused:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan