Thunderking Megapack [Uitloop]

Die "Thunderking Meter" waren een succes! 24 suks, 6 verschillende klein sier effecten. Knal was zeer goed te noemen! Bijna geen verschil met binkies die ik dit jaar ook had. Ik wilde daardoor nog wat extra dozen bijkopen, maar waren helaas uitverkocht. ...en dat voor 7,95 voor 24 stuks.

Zijn dit nou dezelfde als de meter thunderking van Pyrostar? Omdat ze allebei redelijk knallen, zelfde naam en hoeveelheid per doos en beide een goed boeket hebben

Ik kijk ff die folders door en zie nogal wat prijsverschillen van 7,95 en 14,95 en alles wat daar tussen zit. En dat allemaal voor het zelfde product. Ik vind het nogal idiote prijsverschillen voor "klein spul"! Maar nogmaals, de dozen die ik vorig jaar had was ik gewoon zeer tevreden over! De knal was nu eenmaal harder dan verwacht, de sier was xtra! Ik weet niet hoe de kwaliteit nu is. Dat is afwachten....

Ze knallen zeker niet hard vergeleken met de andere mortiertjes. Maar de andere zijn toch ook wel wat hoger geprijsd. al met al leuke dingen maar als je echt voor de knal gaat raad ik ze af.

Ik zit nog te twijfelen tussen deze en de china red bastards.
Maar daar las ik ook niet hele goede verhalen over.
Iemand een suggestie welke ik het beste kan nemen?

Back
Bovenaan