Thunderking Megapack [Uitloop]

@Xplode Hoeveel worden het er dit jaar?!
Haha. 6 euro is een gunstige prijs en word je heel hebberig van!

had 3 x 24 vorig jaar. vond dat sommige erg laag afgingen en een stuk of 4 zelf helemaal niet van de grond kwamen.Mortiertje klapte gewoon helemaal weg. Ze zijn goedkoop maar twijfelachtige kwaliteit. Dat is mijn mening

Ik koop ze dit jaar 3 pakken van 24 voor €5,95.
Ze zijn trouwens vernieuwd, want het labeltje op de Thunderkings zelf is nu niet meer rood, maar dezelfde kleuren als de doos.
Zelfde "lay-out" als de dozen van Supero's en Bombero's van PyroStar uit België.
~Flipperkip

Zucht hoezo zijn er nog steeds mensen die het niet normaal gebruiken. Ben zelf 1 keer getroffen door sterren van een omgekeerde single shot omdat een vreemde het nodig vondt hem verkeerd af te steken. Was een mooi rond plekje in me jas. En een suis in me oren. Liep de honden uit te laten en zag niet dat iemand hem onderste boven neergezet had.

Erg jammer zulk soort vuurwermafketels die graag een harde knal willen hebben maar geen rekening met de omgeving houden. Pas op met wat je doet en steek ze gewoon normaal af.

Dat deze soms gewoon op de grond knallen kan niemand iets aan doen natuurlijk .

Rob

Zucht hoezo zijn er nog steeds mensen die het niet normaal gebruiken. Ben zelf 1 keer getroffen door sterren van een omgekeerde single shot omdat een vreemde het nodig vondt hem verkeerd af te steken. Was een mooi rond plekje in me jas. En een suis in me oren. Liep de honden uit te laten en zag niet dat iemand hem onderste boven neergezet had.

Erg jammer zulk soort vuurwermafketels die graag een harde knal willen hebben maar geen rekening met de omgeving houden. Pas op met wat je doet en steek ze gewoon normaal af.

Dat deze soms gewoon op de grond knallen kan niemand iets aan doen natuurlijk .

Rob

En zo is het.

Het bericht waar jij op reageerde heb ik verwijderd, wij willen alleen vuurwerk bespreken op de manier zoals ze horen te gaan.

Wat een gejank ik vind de thunderking basic van lesli even hard als een binkie, en als je er meer als 350 hebt hoor je toch het verschil niet meer op de 31ste.

Ik blijf het zeggen, elk product is anders zo heb ik eens shocks gehad met een blauwe tail en knetter. Een heel karton vol.

Je hebt te maken met bouwjaar, productiefouten en meer en de max aantal grammen flash is toch maar 2 dus who cares. Basics ofniet ze knallen heel goed !

Hermans marine in IJmuiden zijn deze net als vorig jaar € 5,95 :D

als je in de buurt van ijmuiden woont (net als ik) kan je misschien beter naar makkelie haarlem gaan :)

bij hermans heb je 24 tunderkings voor 5.95 (voor het gemak reken ik met 6,-)
bij makkelie heb je 4 tunderkings voor 0.89 (voor het gemak reken in met 0.90)

6/24 = 0.25 cent per stuk
0.90/4 = 22.5 cent per stuk

ik weet natuurlijk niet of jij een grootverbruiker bent, maar voor mij scheelt dit toch al snel 10-12 euro

als je in de buurt van ijmuiden woont (net als ik) kan je misschien beter naar makkelie haarlem gaan :)

bij hermans heb je 24 tunderkings voor 5.95 (voor het gemak reken ik met 6,-)
bij makkelie heb je 4 tunderkings voor 0.89 (voor het gemak reken in met 0.90)

6/24 = 0.25 cent per stuk
0.90/4 = 22.5 cent per stuk

ik weet natuurlijk niet of jij een grootverbruiker bent, maar voor mij scheelt dit toch al snel 10-12 euro

Ik kom uit die omgeving ja..
Maar ik ga al naar 7 winkels.. en haarlem ligt niet op mijn route dusja
die 10-12 euro in mijn brandstof weer, dus in principe schiet je er niks mee op

ja oke, voor mij ligt dat anders

ik ga langs makkelie haarlem, hermans marine ijmuiden en tuinsuper velserbroek.

on topic: weet iemand hoeveel pakjes van 4 tunderking basics er in een karton gaan en hoeveel tunderking pakken van 24 er in een karton gaan?

dit is gewoon een thunderking voor als je in de middag rondloopt daar vind ik ze goed voor maar kwa knal moet je ze niet verglijken met duurdere vind ik zelf
ik denk dat het vies tegen valt

Hoe is deze Thunderking Megapack in vergelijking met de veel duurdere Asian Thunders?

Je mening geven is goed, maar veel duurder valt ook wel weer mee! De asian thunder wordt gemiddelt verkocht voor 25 euro/50 stuks. Kwaliteit van de Asian Thunder is gewoon stukken beter! Ik heb liever iets betrouwbaars wat duurder is, dan iets goedkoops waarop je niet kan vertrouwen..

Deze kost bij mij 7,50 als actie
En de basic is opzich wel leuk niet zo zeuren dan heb je te minste veel voor weining geld

Back
Bovenaan