Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Zucht hoezo zijn er nog steeds mensen die het niet normaal gebruiken. Ben zelf 1 keer getroffen door sterren van een omgekeerde single shot omdat een vreemde het nodig vondt hem verkeerd af te steken. Was een mooi rond plekje in me jas. En een suis in me oren. Liep de honden uit te laten en zag niet dat iemand hem onderste boven neergezet had.
Erg jammer zulk soort vuurwermafketels die graag een harde knal willen hebben maar geen rekening met de omgeving houden. Pas op met wat je doet en steek ze gewoon normaal af.
Dat deze soms gewoon op de grond knallen kan niemand iets aan doen natuurlijk .
Rob
Hermans marine in IJmuiden zijn deze net als vorig jaar € 5,95![]()
als je in de buurt van ijmuiden woont (net als ik) kan je misschien beter naar makkelie haarlem gaan
bij hermans heb je 24 tunderkings voor 5.95 (voor het gemak reken ik met 6,-)
bij makkelie heb je 4 tunderkings voor 0.89 (voor het gemak reken in met 0.90)
6/24 = 0.25 cent per stuk
0.90/4 = 22.5 cent per stuk
ik weet natuurlijk niet of jij een grootverbruiker bent, maar voor mij scheelt dit toch al snel 10-12 euro
on topic: weet iemand hoeveel pakjes van 4 tunderking basics er in een karton gaan en hoeveel tunderking pakken van 24 er in een karton gaan?
Hoe is deze Thunderking Megapack in vergelijking met de veel duurdere Asian Thunders?
Hoe is deze Thunderking Megapack in vergelijking met de veel duurdere Asian Thunders?