Thunderking Megapack [Uitloop]

In IJmuiden stunten ze wel erg met dit product. Ik vond 10 euro al een redelijk lage prijs, nu nog maar 6 euro!

Dat maakt dit product ook gelijk weer een stuk leuker, ookal knallen ze minder hard, ze zijn dan ook wel een stuk goedkoper dan andere "thunderkings".

mooie singleshots voor een zeer voordelige prijs.

ze zijn zeker leuk voor erbij maar ook voor projecten opbouw enzo.

als ze in mijn omgeving te koop zijn koop ik zeker 1 á 2 verpakkingen.

De TK basic vond ik erg tegenvallen.. als van de echte TK een bulkpack maken zal de prijs rond de 15 euro moeten liggen vind ik:)

Hier zijn ze 7,49, Bij Meijer tuin en huis te Oudehaske.

Had vorig jaar ook al de thunderking BASIC en die knalden toch wel redelijk tot goed!
Heb ze kunnen vergelijken met die van Pyroshopper, en vond de dreun van de Basic wat dieper dan die van Pyroshopper.

Ga 3 van deze dozen bestellen, leuk voor tussendoor en projectjes.

Voor de extra informatie misschien handig om toe te voegen:

Karton = 6/24/1 ofterwel, 6 megapacks per karton

Wat is de meerwaarde van die 2 extra pakken?
Oke je kan dan stoer doen met je 2 karton thunderkings maar is dat alles... (echt niet beledigend bedoeld hoor)
Ik neem aan dat je op kartonkortingen niet echt hoeft te rekenen tegenwoordig.
Oke ik geef toe ik wil stoer doen!
:bye:

Nee is voor mij alleen maar makkelijker te vervoeren aangezien ik het op de fiets moet halen ;).
En het is inderdaad meer dan die 2 karton ;).

Laatst bewerkt:
Ik vraag me toch nog steeds af of dit de basics zijn. Op de site van Broekhoff wordt dat niet duidelijk gemaakt, waaruit geconcludeerd kan worden dat het de normale zijn. Ook op andere fora wordt nog steeds gediscussieerd over welke thunderking het nou is.

Ik moet er hier overigens 9,99 euro voor betalen, wat volgens mij best aan de hoge kant is, toch?

kijk naar de foto in de startpost en vergelijk deze met de Thunking en de Thunderking Basic

Back
Bovenaan