Thunderking Jumbo Box

Oke, Ik heb gehoort dat de thunderkings die in de Jumbobox zitten erg tegenvallen. Is dat ook zo ? Of heb je er nog niks over gehoort ? Ik heb hier 2 dozen van besteld, het sprak mij al aan doordat er onder stond "SingleShot met een Geweldige knal !" Dusja, Weet jij hier meer over ? Anders hoor ik dat graag ;).

-VuurwerkFreak19

Nee ik kan je helaas niet verder helpen.Deze zijn nieuw in 2011,dus het is gewoon even afwachten hoe ze gaan presteren.:)

Haha ik hoop toch stiekem dat ze wel hard knallen.
Zo niet, dan is 20 euro niet slecht voor 80 stuks.

(Wel jammer dan dat ze dan zeggen dat ze snoeihard zijn :(
Eigenlijk precies hetzelfde dat er gezegd wordt mooie pot met crackling, en dan steek je hem haf en dan heb je geen crackling.)

Volgend jaar potten met db erop :P

Maarja wacht geduldig af tot de 29e....

Haha ik hoop toch stiekem dat ze wel hard knallen.
Zo niet, dan is 20 euro niet slecht voor 80 stuks.

(Wel jammer dan dat ze dan zeggen dat ze snoeihard zijn :(
Eigenlijk precies hetzelfde dat er gezegd wordt mooie pot met crackling, en dan steek je hem haf en dan heb je geen crackling.)

Volgend jaar potten met db erop :P

Maarja wacht geduldig af tot de 29e....

Bij deze singleshots is nooit gezegd dat ze snoeihard zijn , bij de Monsters ( ook van Rubro ) hebben ze dat wel neergezet en dat is waarschijnlijk ook zo na sommige reacties in het topic van de Monsters gelezen te hebben .

veel mensen halen de informatie over de Monsters en deze Thunderking uit de Thunderking Jumbo box door elkaar heen volgens mij...

Wellicht zijn de verwachtingen te hoog. Dat mogen we dan toerekenen aan slechts 1 enkele uitspraak die is gedaan door Wim. Daarna heeft iedereen voor zichzelf een beeld gevormd en is de rumoer-machine / forumwerking toegetreden....

We zullen allen tot de 29e (officieel de 31e) moeten wachten om het persoonlijk te testen.
Grootte zegt bij vuurwerk niet zoveel, dat weten we toch ondertussen. Als ze enkel de knal van bijv. een Binkie of Asian Thunder kunnen benaderen is dit wat mij betreft al het meeste "Bang for your Buck"

Ik ben trouwens benieuwd wanneer een winkelier danwel importeur wordt "aangeklaagd" voor het wekken van valse verwachtingen. Of zelfs wanprestatie. **ziet even Amerikaanse taferelen voor zich**

Quote:'Bij deze singleshots is nooit gezegd dat ze snoeihard zijn'

Onderstaande text komt van de site van VWL Steenbergen. Mede hierdoor heb ik ze besteld. Als het inderdaad geen harde knal is vind ik dit misleiding!
Een speciale box vol met mortieren. 80 stuks met een abnormale knal. Nu voor een geweldig lage prijs! De lage prijs klopt overigens wel.

Donderdag weet ik meer. Deze ga ik als eerste testen.

Bij vuurwerkland steenbergen word vaak de boel flink overdrijft, ik geloof zelf wel dat dit goede single shots zullen zijn VOORAL voor deze prijs maar ik persoonlijk denk niet dat het de kwaliteit van de binkie zal worden, zal dat wel zo zijn word dit toch wel een goudmijntje :)

Bij vuurwerkland steenbergen word vaak de boel flink overdrijft, ik geloof zelf wel dat dit goede single shots zullen zijn VOORAL voor deze prijs maar ik persoonlijk denk niet dat het de kwaliteit van de binkie zal worden, zal dat wel zo zijn word dit toch wel een goudmijntje :)

Denk dat dat overdrijven wel meevalt.
De informatie komt van Rubro zelf, zij zijn de gene die deze informatie verspreiden onder de winkeliers.

En ja hard zal hij wel zijn, ligt er natuurlijk aan in welk perspectief je het plaatst. Verwacht alleen niet zo'n harde knal als een binkie, gezien de prijs lijkt mij.

Mannen bereid jullie maar voor een teleurstellende meningen en reacties. Vandaag heb ik deze pakketjes in mijn handen gehad tijdens de voorbereidingen in Vuurwerkland Steenbergen. Ze zijn qua formaat veel kleiner dan een doorgaande single shot. ik schat op 8cm hoog en 1cm doorsnee.

Over de uitwerking kan ik natuurlijk nog niks zeggen. Maar het formaat geeft geen hoge verwachtingen.

Het is jammer, maar ik had het wel zien aankomen eerlijk gezegd. Het is ook eigenlijk te mooi, 80 single shots voor zo'n 25 euro. Dan moet je niet verwachten dat het allemaal van die 'monsters' zijn van Rubro :wink:

Ik heb deze uiteindelijk laten staan, en heb thundershocks gekocht, voor 1,50 per pakje. Die hebben ook geen bijzonder boeket, stuk of 3 lichtkogels, maar dan ben je sowieso verzekerd van een uitstekende knal...

Voor wie ze wel heeft, gewoon doorlonten die hap jongen :p

Het kleine formaat was al bekend en riep al verontwaardiging op. De uitwerking en vergelijking met andere singleshots is het enige echt interessante.
Met name over de uitwerking zijn hoge verwachtingen opgeroepen. Mocht de knal iets minder zijn, dan verwacht ik in ieder geval een Ti-burst.

Nou mensen, vanavond iemand gesproken die ze heeft getest.. ;-) Ze gaan echt niet hard. Rubro heeft ontzettend veel en mooie producten, maar dit is een enorme tegenvaller.. Voor echte knallen moet je de heavy legend hebben.. Of de secret salute.. Als ze nou eens zo'n effect in een single shot kunnen maken dan hebben ze absoluut de beste van Nederland.

Nou, vandaag de dag dat veel mensen het met mij eens gaan worden.
Klein en ook geen titaan boeketje en zacht knalletje.
Kom vanavond terug en zal kijken hoe er gereageerd wordt op de box!

Heb er een foto van gemaakt en het is een zware teleurstelling, net zoals Rembo zegt.

Ze zijn 2x, misschien zelfs wel 3x kleiner dan een binkie of monster. En het zit niet eens in een mooie doos!

117ra1j.jpg

Damn, wel een beetje een tegenvaller dat formaat...(heb ze in het echt gezien en vastgehouden) Ik hoop dat de knal alles goedmaakt.

Denk dat dat overdrijven wel meevalt.
De informatie komt van Rubro zelf, zij zijn de gene die deze informatie verspreiden onder de winkeliers.

En ja hard zal hij wel zijn, ligt er natuurlijk aan in welk perspectief je het plaatst. Verwacht alleen niet zo'n harde knal als een binkie, gezien de prijs lijkt mij.

Ach een verkooptruck is niet erg maar voor de mensen die er niet echt verstand van hebben klinkt het wel misleidend, evenals die nederlandse vlinder en de legale the chain 500 "van belgische kwaliteit" vind ik niet kloppen. Maargoed daar heb ik niks over te zeggen :) !

En ja over de hardheid van de knal we zien het vanmiddag :D

Als ik zo die comments lees vind ik het achteraf wel zonde dat ik ze gekocht had, ze hadden namelijk ook de detonator voor 1,75 per pakje en omgerekend zijn die zelfs nog wat goedkoper dan de 25 euro wat ik voor neer heb gelegd, maar ik heb nog goede hoop wie weet valt het allemaal mee !

Nou, ze zijn best klein, maar er komt een prima knal van af! Valt mij helemaal niets tegen.
Alleen zitten er bij mij 10 in een doosje..? Dan zijn ze 2 euro per stuk, best duur? :p

Back
Bovenaan