GewoonMarco
VWC lid
haha dit had ik dus echt niet verwacht , maarja het zegt natuurlijk niks over de knal he !
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Testen testen.. haha Sorry, ik kan dit helaas niet doen. Volgend jaar ga ik de winkel overnemen waar we dit verkopen. Heb net alles met de vergunningen in orde en ga geen risico lopen hoe graag ik het zelf ook wil weten. Die 6 dagen kunnen jullie toch nog wel wachten? Heb nog wel wat extra info over de singleshotjes.. Thunderking staat op: NEM 2.7g. en de Monsters NEM 3.55g. Volgens mij is dit de netto kruit inhoud.
pssssst ut scheeld niet zo veel met een binkie!
Dat heb ik vernomen van een winkel die ze al heeft getest en vergeleken met een binkie.
Moet er wel bij zeggen dat deze los als tester uit de handen van rubro is verkregen.
Uitraard ga ik geen namen noemen van de winkel.
+ YouTube Video | |
Nee, de monsters zijn net als de thunderkings wel van rubro, maar het zijn andere singelshotjes dan de thunderking.Zijn de Monsters Thunderking die per 6 verpakt zijn dezelfde als er in deze jumbo box zitten?
movie
Nou mensen, vanavond iemand gesproken die ze heeft getest..Ze gaan echt niet hard. Rubro heeft ontzettend veel en mooie producten, maar dit is een enorme tegenvaller.. Voor echte knallen moet je de heavy legend hebben.. Of de secret salute.. Als ze nou eens zo'n effect in een single shot kunnen maken dan hebben ze absoluut de beste van Nederland.
Dat heb ik vernomen van een winkel die ze al heeft getest
Nou mensen, vanavond iemand gesproken die ze heeft getest..Ze gaan echt niet hard.
Nou mensen, maak je niet druk.. Over een paar dagen weten we het allemaal. Dan kunnen we ze allemaal testen en allemaal ons eigen oordeel vormen. Natuurlijk is de knal niet gelijkwaardig aan de Silver Salute.. Jullie leggen de verwachting veel te hoog.
Mijn verwachting leg ik absoluut niet veel te hoog. Heb wel eens thunderkings xxl gehad van Rubro waar een goede knal inzat. Van 2009. Met de zwarte vierkante voetjes. Had gehoopt dat dit ook zo zou worden maar helaas. Zal donderdag/vrijdag nog eens terug komen hier, en jullie meningen bekijken.
Hallo allemaal !
Ik heb een filmpje gevonden van de nieuwe thunderking, Maar is dit ook de thunderking die in de jumbobox zit ? http://www.youtube.com/watch?v=s4nSYE82-b0&feature=related
-VuurwerkFreak19
Nee die van het filmpje zijn van katan.Deze zijn van rubro.![]()