Aftershock
VWC lid
Bij Magic Vuurwerk Noordwolde/Gorredijk kost de Thunderking Jumbobox maar 25 Euro
.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Als ik logisch nadenk kan er maar één reden zijn dat er nog geen filmpjes zijn. Dat ze niet heel super zijn.. Als er een filmpje is waarop te zien is dat het niet veel voorstelt zullen de verkopen dalen. Als het product wel goed is lijkt het me logisch dat je daar een filmpje van maakt. Dat zou tenslotte de verkoop moeten verhogen.
Maar dit is gewoon een theorie..Misschien dat we in de loop van december een filmpje te zien krijgen. Ik houd stille hoop op een fraaie uitwerking. Dan gaat die er bij mij zeker komen! €29,95 hierzo.
Mensen die ze hebben gezien en er verstand van hebben, hebben gezegd ervaren te hebben dat het goeie dingen zijn.
Voor 25,- kan ik deze in ieder geval niet laten staan![]()
Als ik logisch nadenk kan er maar één reden zijn dat er nog geen filmpjes zijn. Dat ze niet heel super zijn.. Als er een filmpje is waarop te zien is dat het niet veel voorstelt zullen de verkopen dalen. Als het product wel goed is lijkt het me logisch dat je daar een filmpje van maakt. Dat zou tenslotte de verkoop moeten verhogen.
Maar dit is gewoon een theorie..Misschien dat we in de loop van december een filmpje te zien krijgen. Ik houd stille hoop op een fraaie uitwerking. Dan gaat die er bij mij zeker komen! €29,95 hierzo.
Haha dat verklaardt waarom ´´wim´´ ineens zo terughoudend was.
Iedereen verwacht een mooie prijs, in de richting van 30€ max 40€, en hun komen met een adviesprijs van 47,50€ lol..
Lijkt me zeer prijzig iig, 35€ is goed te doen maar boven de 40€ betaal je gewoon meer als 50ct per Shot en dat in een voordeelbox.. haha
Dat van die Rubro produkten vorig jaar klopt!
Vanwege de toegenomen vraag is besloten een folder te nemen.
dit is 1e keer dat ik hier ben maar komt er nog een filmpje van
ben van plan ze te kopen
wie vertrouwt erop dat deze lekker knallen![]()