Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Heeft iemand deze nog ergens gespot voor een mooie prijs?
Ja, de oude voorraad mag nog verkocht worden! Worden niet meer geïmporteerd.Mogen deze nog wel verkocht worden met de nieuwe regels voor single shots?
Ik heb ze nog gespot hier in de buurtBenieuwd of je deze nog ergens kunt kopen dit jaar
Zijn volgens mij niet verboden.Je kan ze nog kopen bij mega vuurwerk in leeuwarden. Wel gek eigenlijk, dacht dat ze dit jaar verboden zijn.
Oke, dus als ik single shots met knal in Duitsland bij de lidl haal mag ik er ook legaal de grens mee over?Zijn volgens mij niet verboden.
Branche besluit zelf weer iets te verbieden.. net als stijgtollen
Nee.. Want deze hebben een dubbele knal en dan mag het welOke, dus als ik single shots met knal in Duitsland bij de lidl haal mag ik er ook legaal de grens mee over?
Wel rete duur, wist nog dat ze eerst voor 25 verkocht werden.Je kan ze nog kopen bij mega vuurwerk in leeuwarden. Wel gek eigenlijk, dacht dat ze dit jaar verboden zijn.
Daar had ik ze idd ook zien staan. En op nog een andere plek in Friesland. Echt laatste kans voor de jeugd.Je kan ze nog kopen bij mega vuurwerk in leeuwarden. Wel gek eigenlijk, dacht dat ze dit jaar verboden zijn.