Thunderking 1" Fat Tube

Ajax

VWC lid
Artikelnummer: VC548
Artikelnaam: Thunderking 1" Fat Tube
Bruto Gewicht: … gram
Netto kruitgewicht: 42 gram
Effectomschrijving: 4 grote mines met diverse kleuren!
Afmeting:
Max. tube diameter:
Tijdsduur: … sec.
Stijghoogte: … meter
Kartoneenheid: 36/4
Adviesprijs: € 5,99
Winkelprijs: € 4,99
Onlineprijs: € 4,69

O.a. te koop bij: Magnum Vuurwerk

webshopbeeldenrozekader-2023-09-05T164413.907.png

Wij danken Magnum Vuurwerk voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
Ben benieuwd wat het is, importeurs hadden onderling afgesproken om geen nieuwe thunderkings op markt te brengen. En mines word ook niet meer geïmporteerd.

Nee, dat is er nog niet, verschijnt hier vanzelf. Zelf heb ik me al wel aan 2 doosjes gewaagd, ben benieuwd.

Misschien niet helemaal correct om hier te plaatsen, maar ik denk toch dat we het kunnen vergelijken met deze.

En waarom denk je dat? Die Mine Kings zijn klein, dit zijn aardig grote jongens kan ik je vertellen. Ik denk dat het niet zoveel toevoegt om hier te gaan vermelden wat jij denkt dat het zal zijn zonder dat ook maar iemand ze gezien heeft.

En waarom denk je dat? Die Mine Kings zijn klein, dit zijn aardig grote jongens kan ik je vertellen. Ik denk dat het niet zoveel toevoegt om hier te gaan vermelden wat jij denkt dat het zal zijn zonder dat ook maar iemand ze gezien heeft.
En qua grammen klopt het ook niet.

Zoals zijn reactie misschien niets toevoegt omdat het waarschijnlijk niet dezelfde producten zijn. Vind ik jouw bericht(en) aardig agressief en betweterig overkomen.

Laatst bewerkt door een moderator:
Mannetje van het forum. Forum is toch ter discussie.

Back
Bovenaan