Thunderbolt

bassie1978

VWC lid
Artikelnummer: 0441
Artikelnaam: Thunderbolt
Bruto Gewicht: … gram
Netto kruitgewicht: 54 gram
Aantal schoten: 2x9 schoten
Effectomschrijving: Je bestelt er één, en je krijgt er voor hetzelfde geld, twee! 9 schots topcakes!
Effect specificatie: Silver tail to Silver Thunder
Max. tube diameter: 14 mm.
Tijdsduur: … sec.
Stijghoogte: … meter
Kartoneenheid: 72/1
Adviesprijs: € 15,00
Winkelprijs: € 7,50
O.a. te koop bij: Magnumvuurwerk.nl

0441-Thunderbolt-WCKD-Magnum-Vuurwerk.jpg

Wij danken Magnum Vuurwerk voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
meepakkertje voor 6,99 voor 2stuks!

Ik heb ze ook al besteld, leek me ook een meepakker.

Begin nu toch te twijfelen of je er wel 2 ontvangt voor die 6,99. Magnum haalde vorig jaar namelijk precies hetzelfde trucje uit met de fallout. Ze zeggen 1+1 maar omdat die 6,99 de helft is van de originele prijs noemen ze dat 1+1 / 2 voor de prijs van 1. Er staat in mijn orderbevestiging namelijk ook nergens 1+1. Gevalletje rechtlullen wat krom is. Zou dan wel weer als een vieze streek zijn. Hoop dat ik het fout heb.

Ik heb ze ook besteld, maar nu je het zegt, ik zal er eens naar kijken.
Maar goed Magnum zou never nooit een 9 shots 14mm cake voor 7 euro per stuk verkopen, lijkt mij dan.
Ik ga er dus echt vanuit dat je er wel 2 krijgt voor dat geld.
Bij mij staat het er niet bij op de bon, kan Magnum misschien duidelijkheid verschaffen?
Dan zijn alle speculaties weg.

Heerlijk spul dit man! Ik ga meer halen. Lekkere dreunen, microfoon pakt het helaas niet goed op dus ga kijken voor een nieuwe. Als je die galm hoort gaat ie echt lekker.

Om even offtopic te gaan, maar wel vanuit het oogpunt van een vuuwerkliefhebber:

Dit lijken mij toppertjes om er een paar van weg te stoken, alleen i.p.v. deze bij een Magnum dealer te bestellen is het wellicht verstandiger om deze bij een Vuuwerk Expert dealer te bestellen. Dan wel onder de naam 'Lightning Thunder' (hetzelfde product). Bij Vuurwerk Expert krijg je er namelijk een gratis cake bij (vanaf €30) en bij Magnum niet :wink: Gelijk de volgende tip: kijk bij Vuuwerk Expert eens naar de 'Mayhem Mine & Blackstone' cakes :)

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan