Thunderation 36sh

:frusty: thunderation besteld voor er bekend was dat hij is verandert, maar helaas de verkeerde versie gekregen. ondanks knalde hij wel hard maar het was niet wat er beloofd was:frusty:

Ze gingen echt hard geweldig die Silver salute iedereen dacht dat het uit belgie ofzo kwam zei nee gewoon uit nederland haha superdingen absolute toppers voor mij tijdens dit oud en nieuw.

dus...er zijn nooit thunderations geweest met ti boeketjes !

wel erg netjes dat ze de silver salute van wolff uitleveren.

wel erg netjes dat ze de silver salute van wolff uitleveren.

... en dat blijkt dus volledige willekeur!
Ik had besteld voordat Mike meldde dat de 1e batch was uitverkocht.
Iedereen die daarvoor besteld had.... ach het verhaal met de beloftes is bekend.:sad:

hier hetzelfde verhaal ook genaaid met levering van
dit blokje.
heb ook voor de melding besteld maar helaas toch
de thunderation gekregen wat een flut ding dit.

Ik had niks besteld en heb dus de Thunderation zonder ti boeketjes gekregen, zoals verwacht. Maar ik vond hem toch best wel hard tegenvallen. De knallen stelden erg weinig voor.

De knallen waren harder dan bij normaal siervuurwerk. Maar zoals bekend had het helaas mooier kunnen zijn! Buiten dat, voor het geld een goede knalcake.

Deze cake komt dit jaar niet meer in het assortiment van de China Label. Wij hebben wel een nieuwe knalcake welke de naam China Thunder met zich mee draagt. Meer informatie komt vanzelf ;)

Tip: Schiet deze eerst op een demo voor heel vuurwerkminnend Nederland! Scheelt een hoop gezeur op het forum.
Ik vind het wel goed dat jullie over deze nieuwe cake wat minder hoog van de toren blazen.

Deze cake komt dit jaar niet meer in het assortiment van de China Label. Wij hebben wel een nieuwe knalcake welke de naam China Thunder met zich mee draagt. Meer informatie komt vanzelf ;)

Bedoel je niet China Salute? Of hebben jullie mijn gekozen naam toch nog verandert?

Ik hoop dat het een mooie wordt. Verheug me nu al op die 2 kartonnen. We moeten maar afwachten tot er meer info komt ...

:bye:

Back
Bovenaan