Thunderation 36sh

Kijk, ik heb er een aantal bij mijn dealer besteld. Dit vanwege het Titanium effect en niet zozeer om de harde knal zelf. Wellicht dat de tweede levering dus nu zonder dat titanium effect is, echter wat voor effect komt hier dan voor in de plaats, want in Nederland mag je niet enkel een knal hebben.

Verder vraag ik mij af hoe men dit logitiek gaat oplossen. De eerste levering is wel de juiste en mensen die dus al hadden besteld (waaronder ik) krijgen 'm dan ook. Maar... ze gaan de pakketten pas samenstellen IN DE WINKEL wanneer men AL HET VUURWERK al in huis hebben. Hoogstwaarschijnlijk nemen ze dan dus EEN WILLEKEURIGE thunderation uit de bunker en gaan dan echt niet kijken WIE HET EERST HAD BESTELD. Wie kan mij nu garanderen dat ik dan dus de juiste versie krijg?

Mensen wat klagen we nu,
Je krijgt een 36 shots knalblok voor 1 tientje.
Daar kunnen zelfs de Polen, Tsjechen en Belgen niet tegenop !!
Katan kennende zal de burst echt wel toppie zijn.

Mensen wat klagen we nu,
Je krijgt een 36 shots knalblok voor 1 tientje.
Daar kunnen zelfs de Polen, Tsjechen en Belgen niet tegenop !!
Katan kennende zal de burst echt wel toppie zijn.

Onzin. Een flash salute is een flash salute en een Ti-salut is een Ti-salute.
Als ik een cake koopt voor 10 euro met Golden crown effect en ik krijg in de plaats daarvoor een cake van 60 euro met Crackling, dan wil ik liever mijn 10 euro terug. Gaat er om dat men iets koopt vanwege de specifieke inhoud ervan en dan wilt men (liever) niet een ander inhoud. Ik snap niet zo goed waarom jij dat af doet als gezeur. Het spreekwoordelijke "een gegeven paard moet je niet in de bek kijken" dat jij met jouw reactie suggereert vind ik helemaal niet zo terecht.

Even voor alle duidelijkheid; de mensen die de Thunderation besteld hebben krijgen het potje met het saluteje erin, en de mensen die hem na mijn bericht bestellen krijgen de 2e lichting.
Voor de een zal de tweede lichting mooier zijn, voor de ander de eerste lichting!
Wij doen precies wat de consument wil, wij geven eerlijk aan dat de eerste lichting op is en de tweede lichting anders is als de eerste lichting. Mensen die de Thunderation zoals op het filmpje besteld hebben, krijgen deze uiteraard gewoon!

Wij balen ook verschrikkelijk dat de nieuwe lichting ongevraagd anders is als de eerste lichting. De knal is zeker nog aanwezig, alleen het kroontje is eruit en dit is vervangen voor een kleur effect (rood en groen om en om). Eerlijk gezegd vind ik het ook wel iets speciaals hebben, dat kroontje.

Nieuw filmpje staat nu online!

Laatst bewerkt door een moderator:
Wat een stelletje BLAGEN zijn jullie zeg.. Komt oud en nieuw weer in zicht? Word het weer zweten? Jongens,jullie zitten katan min of meer af te kafferen zonder dat je uberhaupt een filmpje gezien hebt én 9 van de 10 leden zowiezo helemaal niet weet hoe het er in de vuurwerkk wereld aan toe gaat.. Als je als importeur in china vraagt om een knal blok met salute effect moet je eerst 300x vertellen wat je bedoeld en dan nog snappen die bamibakkers en loempiavouwers het niet. Jongens,katan bied een 36shots knal cake voor tien euro (dat zijn tien hamburgers)! Geen geld. Voor mij is katan een TOP zaak,met een top service met 3 mensen als hoofd die er gewoon ontzettend veel verstand van hebben. Over 10 jaar lachen we om broekhof, om lesli en is KATAN de grootste van nederland. Katan ga zo door , jullie doen het MEER DAN GOED

Ik zie geen nieuw filmpje verschijnen in dit topic, dus heb zelf maar even gezocht op youtube.

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Stond serieus op het punt 5 stuks te bestellen voor die 10 euro, aan de hand van het eerdere filmpje. Vond het voor die belachelijk goedkope prijs een leuke toevoeging aan een projectje van me, als extra finale. Maar ik word van de nieuwe versie toch minder warm. Helaas.

Ik geloof het niet dat de eerste bestellers die met de ti boeketjes krijgen... Katan heeft toch meerdere filialen... alsof zij precies het aantal verspreiden over de filialen zoals het besteld is.

Ik geloof het niet dat de eerste bestellers die met de ti boeketjes krijgen... Katan heeft toch meerdere filialen... alsof zij precies het aantal verspreiden over de filialen zoals het besteld is.

Mike geeft de garantie dat iedereen die al besteld had de "goede" versie
krijgt :)
Het is gewoon afwachten , maar ik heb er alle vertrouwen in.

Mocht het onverhoopt niet zo zijn , dan zal ik dit vermelden op 1 januari

Als ik een cake koopt voor 10 euro met Golden crown effect en ik krijg in de plaats daarvoor een cake van 60 euro met Crackling, dan wil ik liever mijn 10 euro terug.

Niemand , maar dan ook niemand verplicht dat jij deze cake moet kopen.
Mike geeft duidelijk aan dat het ti-effekt bij de 2e versie eruit is.
Deze versie bevalt jou niet , nu: laat hem lekker links liggen en zit
verder niet zo te mauwen.

Bij het voorbeeld wat jij geeft , heb je desbetreffende cake al gekocht en
ben je teleurgesteld in het alternatief , dat is iets heel anders!!

Wat een stelletje BLAGEN zijn jullie zeg.. Komt oud en nieuw weer in zicht? Word het weer zweten? Jongens,jullie zitten katan min of meer af te kafferen zonder dat je überhaupt een filmpje gezien hebt én 9 van de 10 leden zowiezo helemaal niet weet hoe het er in de vuurwerkk wereld aan toe gaat.. Als je als importeur in china vraagt om een knal blok met salute effect moet je eerst 300x vertellen wat je bedoeld en dan nog snappen die bamibakkers en loempiavouwers het niet. Jongens,katan bied een 36shots knal cake voor tien euro (dat zijn tien hamburgers)! Geen geld. Voor mij is katan een TOP zaak,met een top service met 3 mensen als hoofd die er gewoon ontzettend veel verstand van hebben. Over 10 jaar lachen we om broekhof, om lesli en is KATAN de grootste van nederland. Katan ga zo door , jullie doen het MEER DAN GOED

Ik neem aan dat jij werkzaam bent bij Katan:frusty:

wheelsofsteel, mooi reclame praatje ( iets netter dan maar )
maar KATAN heeft nog veel te leren met hun onduidelijkheid en eromheen gedraai.

vorig jaar met de extreme salutes actie die helemaal mis liep, nu weer met die thunderation die eerst hetzelfde zou zijn als de silver salute ( zelfs filmpje van de silver salute erbij ) en nu opeens weer niet.
daarbij vind ik de cake op het filmpje van 3307 echt DRAMA !
dan maar voor een euro of 4 per cake meer de echte silver salute die 10 keer mooier is. het boeit mij geen reet dat ze in china 300 keer moeten vertellen wat ze precies willen, Wolff krijgt het toch ook voor elkaar ?
daar verdienen ze meer dan genoeg geld mee !
dus mag je wat kritiek hebben als consument die voor die omzet zorgt ?

Laatst bewerkt:
Heren,
Laten we het even gezellig houden hiero ja?

Ik baal er ook ontzettend van dat de boeketjes eruit zijn, maar ik vind dus wel dat Katan zeker heeft geleerd van vorig jaar.
Ze zeggen nu direct dat het anders is en dat er wat nu besteld is gewoon goede de deur uit gaat. Helemaal super mijns inziens (ook al zit ik bij de groep die nog niet heeft besteld helaas :sad: ).
Mensen die hem nu niet willen, bestel hem dan gewoon niet? Het is iig beter dan dat je pas naderhand erachter komt dat je iets anders hebt dan besteld?

Ik vind het iig super dat Katan zo vroeg aan de bel trekt. Die gekke chinezen ook altijd potverdikke :wink:

Zelf wilde ik een heel karton bestellen, maar daar zie ik nu wel vanaf denk ik...ik bestel er zeker wel wat, gewoon omdat ze maar 10 euro zijn :D

Katan, bedankt voor de info iig! Ik vind dat jullie zeker hebben geleerd van vorig jaar (en laten we daar nu aub over op houden :p ).

groeten,
Bastiaan

Spullen zijn nog niet uitgeleverd aan de consument dus je weet niet of ze er wat van geleerd hebben.
Ik word een beetje moe van mensen die gelijk in de verdediging springen (wit voetje halen bij importeur, meer ´gratis vuurwerk??) als er, terechte, kritiek is op een zaak/leverancier/importeur.
Het is bepaald niet zo dat vuurwerk voor weggeefprijzen aan de consument meegegeven wordt dus er mag best kritiek zijn als er zaken niet goed geregeld zijn.

Als ik een cake koopt voor 10 euro met Golden crown effect en ik krijg in de plaats daarvoor een cake van 60 euro met Crackling, dan wil ik liever mijn 10 euro terug.

Niemand , maar dan ook niemand verplicht dat jij deze cake moet kopen.
Mike geeft duidelijk aan dat het ti-effekt bij de 2e versie eruit is.
Deze versie bevalt jou niet , nu: laat hem lekker links liggen en zit
verder niet zo te mauwen.

Bij het voorbeeld wat jij geeft , heb je desbetreffende cake al gekocht en
ben je teleurgesteld in het alternatief , dat is iets heel anders!!

Ik baseerde mij onder ander op de post van Gizmo Raizer waarin hij zijn zorgen uitte of hij nu wel de juiste versie zal krijgen die hij al had besteld en jouw reactie die daarna volgde. Waarom zou ik anders dat, in jouw ogen blijkbaar onterechte, voorbeeld geven?

Misschien dat jij de reactie die jij zojuist op mij hebt gegeven wilt herzien...

Spullen zijn nog niet uitgeleverd aan de consument dus je weet niet of ze er wat van geleerd hebben.
Ik word een beetje moe van mensen die gelijk in de verdediging springen (wit voetje halen bij importeur, meer ´gratis vuurwerk??) als er, terechte, kritiek is op een zaak/leverancier/importeur.
Het is bepaald niet zo dat vuurwerk voor weggeefprijzen aan de consument meegegeven wordt dus er mag best kritiek zijn als er zaken niet goed geregeld zijn.

Ik weet niet of je mij hiermee bedoeld?
Edit: ja dus
ik vind iig dat het: 1. hier niet thuis hoort en 2. een wit voetje halen bij een importeur? Denk je dat het mij daarom te doen is? Of dat een importeur er iets mee zal doen?

Denk toch eerst even zelf na graag...
Kritiek mag best, vind ikzelf ook helemaal niet erg...maar hou het wel netjes...

Laatst bewerkt:
Hij is zeker niet zoals de Silver Salute, dat werd dan ook al gezegd en blijkbaar is ie ook weer niet zoals Katan hem wilde hebben, ja, dat kan gebeuren.

Geen ti-boeketjes, maar waar het mij om gaat is de knal, is die wel net zo hard of zelfs nog harder dan de Silver Salute? Oke, het ziet er wel leuker uit met ti-boeketjes, maar het blijft toch een knalcake. :wink:
Kan Mike ons daar meer over vertellen?

Back
Bovenaan