Thunderation 36sh

met zoveel verwarring en eromheen gedraai over die thunderation mogen ze hem van mij houden, ik ga geen 400 km rijden om daarna teleurgesteld te worden.

en volgens mij staat nog steeds het filmpje van de silver salute in dit topic terwijl die nieteens uit dezelfde fabriek komt.

kan best een goede cake zijn verder, of zelfs beter dan de silver salute
maar aan deze onduidelijkheid hebben we weinig.

Hallo leden,

Ik heb goed nieuws en ik heb minder nieuws...
Eerst het mindere nieuws; de eerste lading Thunderation's is nu uitverkocht, deze cake is zo ontzettend hard gegaan dat de hele voorraad al weg is.
De tweede lading Thunderation's is inmiddels al binnen maar heeft een andere effect dan de eerste lading. Het is wel een knalcake gebleven, maar het salute effect is er op de een of andere wazige manier in China eruit gehaald.
In deze dagen volgt er een filmpje van deze tweede lading.

Nog een goed nieuwtje; alle mensen die tot nu toe besteld hebben krijgen dus de Thunderation van het filmpje! :D

Laatst bewerkt door een moderator:
Er is ook ook meer dan genoeg voor iedereen! Het komt alleen in meer dan een keer, ik zie het probleem van niet genoeg hebben daarom niet zo ???

Laatst bewerkt door een moderator:
Het witte kroontje zat er niet in, dat is dus niet goed begrepen in China...
De knal is er nog wel natuurlijk.

Lijkt me handig als er een filmpje komt van de oude partij en van de nieuwe partij.

Dit zal iid aan veel onduidelijkheid een eind maken.

Ik mag toch btw niet hopen dat het titanium boeketje eruitgehaald is
want dan wordt het een heel ander verhaal:cry:

Zolang de knal goed is (op het niveau van Silver Salute/Clouds Of Thunder) en daar niet mee gesleuteld wordt blijf ik gelukkig, maar ik kan Mek ook heel goed begrijpen... dat titanium boeketje maakt hem helemaal af!!!

Nog een goed nieuwtje; alle mensen die tot nu toe besteld hebben krijgen dus de Thunderation van het filmpje! :D

Ben ik blij dat ik gisteravond laat nog besteld heb! Ben iig erg benieuwd naar de filmpjes, dat zal vele vragen kunnen beantwoorden.

Dat klopt ook niet helemaal dat je die van het filmpje krijgt als je eerder besteld hebt, want dat is nog steeds de Silver Salute die toen geschoten was.

Er is ook ook meer dan genoeg voor iedereen! Het komt alleen in meer dan één keer, ik zie het probleem van niet genoeg hebben daarom niet zo ???
Het probleem zit hem erin dat je nu 2 verschillende cakes gaat uitleveren terwijl er eerst werd gezegd dat er voldoende zou zijn voor iedereen. Die 2e levering is niet identiek aan de 1e, dat staat enkele posts terug.

En wat is precies de wijziging?
Er staat "het salute effect is eruit gehaald".
Ik denk dan direct aan de knal, maar die zit er nog in blijkbaar.
Is het dan het ti-boeket, of de mines, wat ontbreekt?

Lekker vaag allemaal. Die chinezen die maken een tig aantal kartonnen Thunderations klaar en dan gaan ze opeens er iets aan wijzigen? Hoe is dat tot stand gekomen dat zij iets niet begrijpen? Is er tussentijds overleg geweest over eventuele aanpassing ofzo?

waaraan is dit duidelijk ?

ze zijn nog niet live geschoten !
en de nieuwe badge is weer anders.

het is pas duidelijk als de films er zijn en live meegemaakt.
Trouwens het prijsverschil tussen de silver salute en de thunderation valt best mee met de kortingsacties die er zijn, vooral als de silver salute een betere en completere cake blijkt te zijn met die mines en ti boeketjes.

Back
Bovenaan