Thunder Twins | 6 stuks

Ja, ze staan toch ook actief hier op het forum en op de webshops :wink:

Folders… als ze daar in staan ga je mij niet wijsmaken dat dit artikel een rest voorraad artikel is. Een GBV-WECO met zoveel dealers met z’n top verkoop jaar kan gewoon niet zoveel restvoorraad over houden.

Folders… als ze daar in staan ga je mij niet wijsmaken dat dit artikel een rest voorraad artikel is. Een GBV-WECO met zoveel dealers met z’n top verkoop jaar kan gewoon niet zoveel restvoorraad over houden.

Ik ben hier niet om discussie te voeren of jij iets gelooft of niet.
Ik geef antwoord op de vraag.

Om eerlijk te zijn valt er niet zoveel te discussiëren, vanderelst werkt bij GBV dus hij zal et wel weten :D

De 'buren' staan sinds dag 1 deze dingen al te stoken. Dus zelf ook even 2 pakjes gefixed. Mooie harde crackling en de knallen zijn ook best grappig.

Helaas niet voor een redelijke prijs tegen gekomen tijdens het shoppen, anders zeker wat van mee genomen.

Die van Vuurwerkwereld waren echt heel goed. Dikke mine en knallen.
Hopelijk komen ze dit jaar ook weer terug als restvoorraad :p :angel:

Prima thunderkings, minder hard dan rubro of wolff maar ze schieten dan ook iets hoger. Als ik ze dit jaar tegen kom neem ik weer een pakje mee voor in de namiddag.

Toch een paar gehad van deze die in de buis bleven of heel laag klapte. Door de wolk van crackling zie je alleen de bombette niet goed vliegen. Is een beetje roulette dus.

Oops, ben deze vergeten af te steken! Vond het doosje van de week en zat nog dicht! Zonde! Zal ze eens voor op een goed moment bewaren en toepassen!

Back
Bovenaan