Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Wat is de karton afmeting van 72 stuks?
Er komt een bulkpack op de markt van deze met 108 stuks.
Prijs : 44.99
Wat mij afgelopen jaar erg opviel is dat er twee versies van deze thundershock zijn, eentje met een g/r peony effect, eentje met een ti boeket. De versie met het ti boeket is erg hard, de hardste thunderking die ik ooit (nee echt, ooit) heb gehad. Ze komen met kop en schouders boven andere thunderkings (met goede reputaties) uit.
Ik had afgelopen jaar als vergelijk: flashing thunder xl (Vulcan), shockmania (Wolff), bulkpack singleshot (Vuurwerktotaal), decibulls (Vuurwerktotaal), thunderking (Katan), epic shock (Cafferata).
Ik heb nog een vergelijkingsvideo gevonden van oud jaar 2015/2016 waar ik het verschil in de twee thundershocks aantoon en ze vergelijk met twee andere zeer goede thunderkings.
De thunderkings op volgorde:
- Thundershock, Mad dog - Cafferata (groen/rode peony)
- Thundershock, Mad dog - Cafferata (ti boeket)
- Thundershock, Mad dog - Cafferata (ti boeket)
- Flashing thunder xl, Vulcan
- Thunderking, Katan (Niet 100% zeker dat het deze is, maar wel 90%)
(De thundershocks in deze video komen overigens uit het bulkpack, maar ik denk dat dat geen verschil maakt.)
Als iemand weet hoe je aan de doos kan zien of het om de ti thundershocks gaat, vertel het ons!
De 2e TI-knal is volgens mij die van Katan, of niet? In ieder geval beduidend harder dan de andere TI. Als het wel de Thundershock is, zijn we nog verder van huis. Dan zijn er kennelijk ook binnen de TI versies van de Thundershock nog grote verschillen!
Beste x,
Alle nieuwe batches van vorig jaar en dit jaar zijn met TI effect. Dit betekent dat wanneer jij de peony had, je een batch mogelijk uit 2014 had die in 2015 werd geleverd. Tegenwoordig dus alleen maar TI effect, dus goed nieuws voor jou! Goed om te horen dat je tevreden bent over de Thunder Shocks.
Met vriendelijke groet,
Maik van de Graaf
Cafferata Vuurwerk