Thunder Salute

Vergeleken met de 2010 versie was deze echt onwijs goed! Heerlijk harde burstknallen voor mij even har als de Silver Salute. Voor 10 euro echt een topper. De nieuwe cake heeft de finale in het midden zitten, maar die gaan gewoon aan het eind.

Een erg lekker knal blokje dit.
Voor 10 euro heb je gewoon een goede cake in huis.
De nieuwe versie heeft er nu ook een voetje onder, prima gedaan dus.

Gewoon een fijne knalpot dit! Had 'm om 10 uur afgestoken, na eerst wat herriepijlen de lucht in hebben gejaagd ;)
Komt nog wel een filmpje van.

13333345.0a5dae80.560.jpg

Dit jaar weer € 9,95 als ik het goed heb.
Misschien een idee om een cake te maken zoals de finale van deze cake, finale is namelijk erg gaaf.

Knallen komen er goed over, voor dit jaar al andere knalcakes besteld maar dit is er ook zeker één om te onthouden. Originele finalesalvo ook. :)

Blijft een zeer goede knal cake, de knallen zijn goed hard, en voor de prijs is hij leuk om erbij te hebben. helaas geld voor mij het zelfde, de lijsten zitten vol voor dit jaar!

Ik had hier van een kartonnetje a 24 stuks. Deze komen er volgendjaar zeker 2 karton in.
Wat een lekkere potten met echt een harde klap. Deze dreunen lekker door!

Denk dat veel mensen deze overslaan, omdat hij zo klein is en ook redelijk goedkoop. Maar dit is echt een dikke aanrader. Heb dit jaar veel knalbakken gehad en deze deed bij veel zeker niet onder.
Door de lage prijs ideaal voor projectjes.

Heerlijke cake, de hardste knalcake die ik had dit jaar!
Ging harder dan de secret salute, waardoor deze eingelijk ook ideaal gebruikt kan worden na 12en.

Back
Bovenaan