Thunder Salute

Het is nou eenmaal een klein potje, dus minder stabiel. Misschien moet je hem de volgende keer gewoon vast zetten? Bij mij bleef ie gewoon rechtop staan, zonder dat ik hem had vastgezet. Maar er kan misschien altijd iets aan gedaan worden.

Ik vind het zeker een mooi potje, er komt nog een filmpje!

Ik snap je punt en daar heb je ook gelijk aan.
Wij hebben hem daarna ook zeker vast gezet.
Maar hij valt gewoon veel sneller om dan andere kleine cakes.

Vond deze cake ook zeer goed knallen. Ik wist overigens niet dat de finale salvo fluiters waren die eidigde in een knal, was een leuke verassing.

Ik vond dit ook een mooi blokje, knallen waren goed hard.
Ik snap alleen niet waarom de cakes bij sommigen nog vaak omvallen, ik zet altijd bij elke pot wat ik afsteek stenen eromheen, maakt niet uit hoe groot de pot is.
Vooral als er veel publiek bij staat wil ik dat niet op mijn geweten hebben.

Om 9 uur 's ochtends midden in wierden:D

11kil4y.jpg

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Gefilmd met ipod touch, vandaar de kwaliteit
ps. let niet op wat er gezegd wordt (alle 4:rolleyes:)

Laatst bewerkt:
Silver Salute is hij niet mee te vergelijken nee, dat haalt hij niet.. Die andere heb ik geen ervaring mee.
Het is gewoon een lekker een vooral speciaal knalpotje voor weinig geld :)

Leuke filmpjes !

Ik vind het toch wel een erg goed product. Vorige jaar besloten hem niet te kopen maar dit jaar wellicht toch wel.

Rubro vind ik een importeur die de laatste jaren hard aan de weg timmert met goede producten en mooie prijzen. Dit is daar een voorbeeld van. Eens kijken of ik dit jaar Rubro kan bemachtigen, want dat blijkt helaas nog niet zo heel makkelijk :p

Hij knalt verrassend hard. Hoe hard in vergelijking in andere knalcakes, ik heb echt geen idee daar ga ik echt niet over lopen mierenneuken als ik lekker aan het stoken ben. :p

Hij haalt het in ieder geval niet bij de silver salute, maar hij is nog steeds erg lekker. Tikkeltje harder dan de China Thunder (die erg wisselende bursts heeft).

Hij heeft een fan shape finale wat andere goedkope knalcakes niet hebben.

Mooie dikke titanium boeketten.
De goedkopere knalcakes hebben wat magere meestal maar dees niet.

Wim, hij blijft hopelijk wel 10 euro he?:p

Laatst bewerkt:
Hij heeft een fan shape finale wat andere goedkope knalcakes niet hebben.

Mooie dikke titanium boeketten.
De goedkopere knalcakes hebben wat magere meestal maar dees niet.

Wim, hij blijft hopelijk wel 10 euro he?:p

9.95 lijkt me wel een leuke prijs ook dit jaar!!

Gr Wim Rubro Vuurwerk Nederland

Mooi om te horen dat de prijs onveranderd blijft.
Prachtige knalcake, zeker niet de hardtste, maar mede door de finale neem ik hem dit jaar ook zeker weer.

Vond deze na 12en ook nog mooi hoor! Lekkere salutes en een leuke finale (precies 3 tegelijk). 11 euro is ook een mooi prijsje.

Back
Bovenaan