Thunder rose

Balen! Ik heb een karton salute cakes gekocht bij Piroshop arentz. White rose 25shots cakes.
Denk de kleinere variant van deze, NEM 150gram.

Was ook al niet om over naar huis te schrijven. een deel plofte open.

Nee geheel droog. Ik ga zo weer een paar afsteken, moet er toch vanaf.

@Blakez: wanneer doe je je finale? Als het voor 00.00 is laat ik je het nog wel weten. Dit was echt belachelijk!

Finale zal tussen 00:30 en 01:00 zijn.. Ben benieuwd.. Had ze ingecalculeerd tesamen met 8x Return of the Phoenix en 3x Venom Box.. Denk dat ik er nog maar 2 x Crackling Fan 2.0 of een karton Der hammer 6 tegelijk ga toevoegen... :D

Na de goede prestaties van de 2017 versie ook een karton besteld.
Zojuist 1 getest; en wat een aanfluiting. En nee, karton buitenom was niet nat, binnenste karton of cakes zelf ook niet. Het is gewoon een zacht knalletje geworden, niets geen doffe knal meer. Echt een aanfluiting en zelfs de prijs bij kartonafname niet waard.

Wellicht dat de andere 7 het beter doen, maar ik ben er bang voor.

Na de goede prestaties van de 2017 versie ook een karton besteld.
Zojuist 1 getest; en wat een aanfluiting. En nee, karton buitenom was niet nat, binnenste karton of cakes zelf ook niet. Het is gewoon een zacht knalletje geworden, niets geen doffe knal meer. Echt een aanfluiting en zelfs de prijs bij kartonafname niet waard.

Wellicht dat de andere 7 het beter doen, maar ik ben er bang voor.

Met de Junior Jack ging dat net zo. Ik koop alleen nog singleshots van Katan.

Update: helaas was het niet een uitzondering.. wat een complete aanfluiting zeg.
Zo positief als ik in 2017 was, zo negatief kijk ik nu naar deze cake.
Kwam zelfs niet boven de 20mm cakes uit. Enkel plofjes en zachte bursts!

Met de Junior Jack ging dat net zo. Ik koop alleen nog singleshots van Katan.

Off topic: Ik had bulkpak 40 stuks Thunderking batch 2018. Niet best. Konden bij lange na niet op tegen de Valk Thunderkings batch 2017. De grote Mamma Mia daarentegen is een mooi ding.

Deze was kurkdroog maar dit was gewoon regelrechte troep. Normaal zou ik dit niet zo snel doen en zeggen en als ie gewoon wat minder was dan had ik het geslikt. Maar hier wil ik echt m'n geld voor terug. Ik kan hier Steenbergen niet op aanspreken natuurlijk, dat is enkel de winkelier die het product heeft geleverd. Maar misschien kan de winkelier dit naar Katan sturen, dat staat al sterker dan wanneer de consument het doet. Ook ga ik Katan zelf benaderen. Iedereen die deze heeft gehad kan mij even PM'en dan kan ik dat eventueel verwerken in m'n berichtje en ik raad het zelf ook aan om contact op te zoeken.

Dit waren gewoon buskruit knalletjes in de lucht. Nog nooit meegemaakt.

Als dat maar niet zo gaat als de Junior Jack. Heb ik toen ook een karton van gekocht maar die vierkante toen gekregen. Dat was me toch een tegenvaller niet normaal. Sindsdien blijf ik bij Katan weg met knalcakes.

ff een bump van mij van 22 November.

Daarom blijf ik bij Katan weg. Geen constante kwaliteit

Mannen, bedankt voor alle opmerkingen. Ik heb alles genoteerd in een Excel en ga dit doorsturen naar de maker van dit product. We zoeken volgend jaar wel een andere fabriek voor dit item. :thumbup:

Onder het motto ' niet geschoten is altijd mis' ....
Hoe gaat Katan om met klachten omtrent dit product? De meeste kopers hebben geen restanten, dus dat is lastig retourneren. Ik heb echter nog wel restanten (durfde ze niet meer als finale te gebruiken), hoe wordt hiermee omgegaan.

Heb een karton van 8 stuks gekocht en er veel meer de lucht in zien gaan. Allemaal even slecht. Sorry het is niet eens matig of onvoldoende te noemen.

Ik denk dat ik er eentje uit 2017 had dan? :P Die van mij was gewoon zeer lekker, was hartstikke tevreden. Heb niet gekeken naar het productiejaar.

Mannen, bedankt voor alle opmerkingen. Ik heb alles genoteerd in een Excel en ga dit doorsturen naar de maker van dit product. We zoeken volgend jaar wel een andere fabriek voor dit item. :thumbup:

Top dat jullie dit doen en er zo dicht op gaan zitten! Maar alleen dit vind ik eigenlijk niet eerlijk tegenover de gedupeerden.. Dit was heel dramatisch. Ik heb jullie ook een email gestuurd, dus ik hoop daar snel antwoord op te hebben. Het zou zeker netjes zijn en goed zijn voor jullie naam als bedrijf om met een regeling te komen met de gedupeerden. Dit is zwaar onacceptabel ( zelfde geld trouwens voor de Piroshop arentz salute cakes, exact dezelfde ploffers ).

Het gaat hier om totaal niet functionerende producten zoals het hoort, niet om een minder knal. Maar om geen knal!

Back
Bovenaan