Thunder Rockets [Vuurpijl ass.]

ilvan

VWC lid
Artikelnummer: 2330
Artikelnaam: Thunder Rockets
Bruto Gewicht: 232 gram
Netto Kruitgewicht: 10.2 gram
Aantal Stuks: 6 stuks
Effectomschrijving: Extreem harde knalpijlen
Tijdsduur: 5 seconden
Stijghoogte: 30 meter
Richtprijs: €8,99

564aed375c78e.jpg

Laatst bewerkt door een moderator:
Bij mijn dealer word deze verkocht voor 6,95 (om even een indicatie te geven wat de adviesprijs ongeveer is).

Vuurwerkcrew.nl > Nederlands vuurwerk > Cafferata Vuurwerk > Overig Vuurwerk
Thunder Rocket *Nieuw 2009*

Bent benieuwd wat deze dingen doen, aangezien ik dit jaar wat meer klein spul ga kopen, ga ik toch maar eens kijken of de cafferata dealer hier deze pijltjes heeft.

Bent benieuwd wat deze dingen doen, aangezien ik dit jaar wat meer klein spul ga kopen, ga ik toch maar eens kijken of de cafferata dealer hier deze pijltjes heeft.

Ik ben ook benieuwd, echter nog geen echte effectbeschrijving. Maar als ze gaan zoals de sky thunder pijlen van Broekhoff, neem ik ze zeker mee. Alleen zullen we dat niet weten voordat we ze evt. kopen denk ik.

Zou best kunnen dat dit zo'n thunderschock in een pijl is. Een beetje het idee Thunder pijl van Evuco. hmmmm.. als mn dealer ze verkoopt neem ik wel een pakje mee. Mss zijn eht wel toppers :)

:bye:

Is er ook een filmpje van? Ik denk dat het gewoon een soort tolle lola/ silver thunder zal zijn

Is er ook een filmpje van? Ik denk dat het gewoon een soort tolle lola/ silver thunder zal zijn

Ik heb ze besteld, denk niet dat deze ook een fluit hebben want cafferata heeft al tolle lola's in het assortiment welke ik ook besteld heb, kan ik mooi de knal vergelijken.. als ze beide even hard knallen vind ik het een miskoop aangezien fluit en knal beter is dan alleen knal en je voor de tolle lola's meer dan een euro minder betaald..

Zojuist een getest. Leuke pijlen hoor! Harde knal met een redelijk crackling boeket.
Als je ze kunt kopen: neem mee!

Zojuist een getest. Leuke pijlen hoor! Harde knal met een redelijk crackling boeket.
Als je ze kunt kopen: neem mee!

Kijk eens aan, dat klintk wel goed. Doet me een beetje denken aan de Extreme bang rockets.

Helaas zijn deze hier niet verkrijgbaar.

Ik had deze en de Extreme Bang en ze zijn niet hetzelfde. EB heeft een leuk wit sterrenwolkje rond de exploie en de Thunder Rocket niet. Ook ging in mijn beleving de Extreme Bang iets harder.

Filmpje op internet gevonden. Toch wel aardige pijlen. :

Laatst bewerkt door een moderator:
Knallen deze pijlen nou harder als thunderkings, want anders vindt ik dit het geld echt niet waard. Kan je beter thunderkings kopen die veel goedkoper zijn.

Back
Bovenaan