Thunder king

Ik heb ze binnen en wauw dat is echt klein zeg, zelfs kleiner dan thundertubes.
Er stond 3,4 nem per tube als goed heb onthouden.

Huh, dit hoort toch helemaal niet onder Cat. 3 te vallen? Die van Lesli bevatten 0.4 gram meer, en zijn Cat. 2.

Ik heb ze getest (op een afgelegen plek ;) om de omgeving niet tot last te zijn), en ik ben er erg positief over. Klein sier effect, maar een enorme knal, zeker mn verwachtingen overtroffen na het zien van de grootte van de thunderking. Prijs/kwaliteit verhouding een 10 wat mij betreft.

Hoe presteerd deze in vergelijking met de knockout van lesli of knockdown van royal die meer gram bevatten?

Grappig ding om er bij te hebben, kwa kal stelt het niet veel voor. Bombette is van formaatje AAA batterij maar dan zelfs nog korter..!

Op YouTube zag ik ook een bulkpack van deze thunderkings, maar zie bulkpack niet op vuurwerkexpert

Dat zijn andere. De thundertube hebben 2.7 gram per tube terwijl deze thunderking 3,4 gram per tube heeft.
Echter vertellen mensen op meerdere youtube kanalen dat de nieuwe versie van thunder tube harder gaat.

Dat zijn andere. De thundertube hebben 2.7 gram per tube terwijl deze thunderking 3,4 gram per tube heeft.
Echter vertellen mensen op meerdere youtube kanalen dat de nieuwe versie van thunder tube harder gaat.

De Thunderking BULKPACK 50 stuks in een doos met 3,4 gr kruit bedoel je zeker? Ik heb die getest een ze knallen hard, harder dan die van 2,7 gram. Absoluut een aanrader. Ze klein qua formaat maar ze knallen als kannibalen

De Thunderking BULKPACK 50 stuks in een doos met 3,4 gr kruit bedoel je zeker? Ik heb die getest een ze knallen hard, harder dan die van 2,7 gram. Absoluut een aanrader. Ze klein qua formaat maar ze knallen als kannibalen
135 gram 50 stuks, dan kom ik niet op 3.4, de thunderking per 4 is 3.4 gram

Back
Bovenaan