Thunder king XL

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: 03756
Artikelnaam: Thunder king XL
Bruto Gewicht: 933.3 gram
Netto kruitgewicht: … gram
Aantal schoten: 1
Effectomschrijving: Heftige single shots! 5 variaties met harde burst.
Afmeting: OD31 x 178 mm.
Max. tube diameter: 25
Stijghoogte: 25-30 meter
Kartoneenheid: 12 / 10
Adviesprijs: 14.95

Dat mag voor 3 euro per stuk dan wel heel bijzonder/goed zijn. Ik als echte Thunderking/single shot liefhebber ben ik blij dat ik nog snel de nodige bulkpacks heb gescoord! :D

Dat mag voor 3 euro per stuk dan wel heel bijzonder/goed zijn. Ik als echte Thunderking/single shot liefhebber ben ik blij dat ik nog snel de nodige bulkpacks heb gescoord! :D

Ze zullen vast ook een stap hoger zijn dan die bulk-meuk.. aan het gewicht en de omvang te zien.

Precies, prijs zegt niets natuurlijk. Die bulkpaks zijn leuk, maar vallen in het niet bij de grotere en duurdere single shots.

Laatst bewerkt:
Ik doelde eigenlijk meer op het feit dat het mij met deze nieuwe hele dikke single shots wel duidelijk is dat de bulkpacks er inderdaad uit gaan. Ik ga deze wel uitproberen als ik ze kan scoren met wat korting.

Van de bulkpacks was ik als student-budget stoker echt een fan van altijd, zeker in de freakacties! Gelukkig heb ik er zat ingeslagen voor de komende jaren! :D

Let op: 10 stuks voor 14,95, dus geen 3 euro per stuk maar 1,50.

Gisteren werd bij de presentatie bij Lesli gezegd dat zij verwachten dat de single shots er per 2018 uit gaan. Of dat daadwerkelijk het geval is... dat gaan we volgend jaar zien gok ik :)

Back
Bovenaan