Thunder Flower

Ben wel van mening dat je deze niet als stand-alone moet schieten. Dat vindt ik hem stukken minder. Ze hadden hem in de finale show geschoten in Amersfoort. Schoten ze hem met meerdere tegelijk. Was stukken beter!!

Vreemd genoeg is er op het label sprake van blue mines? Zal wel een foutje zijn van een kleurenblinde Chinees.

Ook deze was top. Ging net zo hard als de silver salutes en zit een heerlijk tempo in. Ik vind mines nooit echt een toegevoegde waarde in een consu pot maar bij deze zijn de mines zeer goed.

Echt een bak geweld geven deze cakes,witte tails zijn erg fel en dan nog die rode mines er bij met harde klappen.Deze komt er volgend jaar sowieso weer in mijn collectie topper.

Geniale bak! Veel geweld en veel krachtiger dan ik had verwacht. Een zeer lekker (Hoog) tempo:) Heerlijk. Komt volgend jaar weer:)

Heb deze ook gehad.. Kon em niet laten liggen voor 15€ heb er echt spijt van dat ik er niet meer van heb gekocht.. Wat een heerlijke bak was dit.. Jammer geen video..

wat een geweldige cake!! echt super.
de witte tails met rode mines zijn zeer bruut, ik schoot deze als pre finale 6x.
dit is een cake die ik volgend jaar zeker terug wil zien,
de salvo's zijn super en het tempo is perfect.
echt een topper in mijn ogen en oren.

echt een heerlijke cake dit! hij bleef maar door rammen!
en op het einde 2x een dikke salvo
en de knal was lekker fel en hard!
dit is echt een aanrader!

--pyro99:bye:

De knal was lekker van deze cake en het tempo ook goed. Alleen jammer van de vele sterren bij de magere ti-salute
(HD)

Een karton thunderflowers aangevuld met 2 screaming salutes. Dit leverde heel wat geweld op.
Helaas is de filmkwaliteit erg slecht. Door de regen moest de lens regelmatig even schoongemaakt worden. Tot overmaat van ramp ook nog de zoom functie aangeraakt. Gelukkig verliep het vuurwerk wel goed.

Filmpje toont de afsluiting van een nieuwjaarsshowtje. Volledig filmpje hiervan volgt één dezer dagen

Back
Bovenaan