Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Wat voor regelgeving is dat toch in Godsnaam? Dat ding klapt hoog in de lucht net zo hard uit elkaar als wanneer er geen sterretjes waren toegevoegd. Iemand enig idee waarom men deze regel heeft ingevoerd, wat de meerwaarde daarvan eigenlijk is geweest? Ik snap het namelijk niet.
Ik snap de ophef niet. Naar mijn idee is dit gewoon een grotere ietwat opgefokte tears of beauty en die was er al eerder dan het blokje van Orthen.
Ook al weer een tegenvaller, dag Royal hallo Rubro!
Ook al weer een tegenvaller, dag Royal hallo Rubro!
Ik was bij de demo aanwezig en de knal was niet veel harder of zachter dan de grotere sier cakes.Het ligt ook aan de plek waar er gestookt word he , even los van hoe goed elk merk is enzv. Het filmpje van thunderboy klinkt al veel beter dan de andere filmpjes.
En misschien is de pot in china , ook al heeft die een ander effect tussen gebouwen in afgestoken , waardoor de knal vaker kaatst en het harder klinkt.
Prima knalblok , als ik uitga van het filmpje die thunderboy heeft gepost dan is er niks op aan te merken![]()
Ik heb er een paar keer over na gedacht en ik vind het toch merkwaardig waarom deze cake een prijs heeft gekregen van 39,95.